Saskaņā ar 2013. gada 13. septembrī noslēgto dzīvokļa dzīvojamās telpas īres līgumu man tika izīrēts dzīvoklis. No īres līguma 5.2.5. punkta izriet manas tiesības prasīt pārrēķinu par paredzēto komunālo pakalpojumu nesaņemšanu. Apsekojot vairākreiz dzīvokli, Izīrētāja komisija konstatēja, ka karstā ūdens temperatūra manā dzīvoklī nepārsniedz + 32. Pēc diviem gadiem beidzot, kad man tika likvidēta šī problēma, es palūdzu veikt pārrēķinu dzīvoklim izlietotajam karstajam ūdenim, ievērojot apsekošanas atzinumā konstatēto. Man atnāca dīvaina atbilde: „Ka Izīrētāja rīcībā nav neviena dokumenta, kas apliecinātu, ka dzīvoklis nesaņemtu kādu komunālo pakalpojumu.” Jautājums: Vai tiešām ar Izīrētāju komisiju sastādīti apsekošanas akti par karstā ūdens nesaņemšanu atbilstošajā temperatūra nav dokumenti, kas pierāda paredzēto komunālo pakalpojumu nesaņemšanu!? Vai tā ir vienkārša atrakstīšanās?
Latvijas Nekustamā īpašuma pārvaldnieku asociācijas vadītājs Vitolds Peipiņš Jūsu jautājumu komentē šādi: “Šajā gadījumā strīds ir par pārāk zemu ūdens temperatūru. Ja 55 grādu vietā ir 32, tad runa nav par pakalpojuma nesniegšanu, bet par tā kvalitāti. Īrnieks nekādi nevar apgalvot, ka pakalpojuma nebija vispār. Minēto īres līguma 5.2.5. punktu varētu piemērot, ja karstā ūdens piegāde būtu pārtraukta, piemēram, kādas avārijas dēļ. Tā kā īres līgumā nav nosacījuma, ka pārrēķinu var pieprasīt nekvalitatīva pakalpojuma dēļ, tad šajā gadījumā nav pamata to darīt.”
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!