Labdien! Kur vērsties, ja viena puse izsaka pieprasījumu veikt maksājumu, bet otra puse tam nepiekrīt? Iepriekš paldies!
Ja jūsu jautājums skar patērētāja tiesības, tad varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, kura galvenajās funkcijās atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 25. panta ceturtās daļas 4. un 5. punktam ietilpst palīdzības sniegšana patērētājiem strīdu risināšanā ar pārdevējiem vai pakalpojumu sniedzējiem un juridiskas palīdzības sniegšana patērētājiem viņu tiesību jautājumos.
Ja jūsu jautājums skar ģimenes tiesības vai, piemēram, lietu tiesības, tad jums būtu ieteicams vērsties pie zvērināta advokāta vai kvalificēta jurista.
Vēl viens labs rīks strīdu risināšanai ir mediācija. Mediācija ir brīvprātīgs process, kurā konfliktējošās puses ar neitrālas trešās personas palīdzību pašas mēģina konstruktīvi atrisināt konfliktu. Vairāk par mediāciju var palasīt LV portāla publicētajā intervijā ar Sertificētu mediatoru padomes bijušo priekšsēdētāju Eviju Kļavi “Mediācija – iespēja uzlabot strīdu risināšanas kultūru”.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!