Labdien! Esmu pašnodarbināta persona un savus pakalpojumus reģistrēju ar kvīti. Par pašnodarbinātu personu kļuvu apmēram pirms gada (2023. gada maijā). Diemžēl tikai 2024. gada martā uzzināju, ka katru ceturksni vajadzēja iesniegt VID pārskatu par reģistrēto kvīšu izlietojumu. Vai 2024. gadā varu iesniegt visus trūkstošos pārskatus par reģistrēto kvīšu izlietojumu? Vai saistībā ar termiņu nokavēšanu būs problēmas?
Valsts ieņēmumu dienestā (VID) reģistrēta numurētā kvīts ir dokuments, kas apliecina par darījumu saņemto samaksu. Kvīšu lietošana un pārskatu iesniegšana noteikta Ministru kabineta 2014. gada 11. februāra noteikumos Nr. 96 “Nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču un iekārtu lietošanas kārtība”.
Pārskats par numurēto un VID reģistrēto kvīšu izlietojumu iesniedzams līdz nākamā ceturkšņa 25. datumam. Pārskats par kvīšu izlietojumu VID jāiesniedz tikai par izlietotajām un anulētajām kvītīm, nevis neizmantotajām kvītīm. Proti, nav jāiesniedz VID tukšs pārskats par reģistrēto kvīšu izlietojumu, ja attiecīgajā pārskata periodā (ceturksnī) nav izlietotu vai anulētu kvīšu.
Kā rīkoties konkrētajā situācijā, lai iesniegtu pārskatu par izlietotajām kvītīm, jāuzzina VID. Sazināties varat arī elektroniski, izmantojot EDS sadaļu “Sarakste ar VID”. Informācija par to, kā iesniegt pārskatu EDS, ir pieejama VID tīmekļvietnē šeit.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!