Labdien! Nopirktas 3 biļetes uz koncertu 19.02.2020. Koncertu atceļ jau vairākas reizes Covid-19 dēļ. Pagājis pusotrs gads, un nav zināms, kas gaidāms. Gribu, lai “Biļešu serviss” atmaksā naudu. Diemžēl citi koncerti mani neinteresē. Kolēģe, vienas biļetes īpašniece, ir mirusi 2020. gadā. Kā var atgūt naudu (93,60 eiro) par nopirktajām biļetēm? Esmu 3. grupas invalīds, nestrādāju. Man tā ir liela nauda. Lūdzu, palīdziet. Paldies!
Vispirms jums ir jāsazinās ar pakalpojuma sniedzēju, pie kā pirkāt biļeti, proti, ar “Biļešu servisu”. Labāk to darīt rakstiski, lai tālāk atbildētāja (“Biļešu servisa”) sniegto atbildi varētu izmantot kā pierādījumu šajā lietā, piemēram, sniedzot pieteikumu tiesā. Savā iesniegumā “Biļešu servisam” savu prasību varat pamatot ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30. pantā noteikto: “Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav izpildījis pienākumu piegādāt preci noteiktajā termiņā, par kuru ir bijusi vienošanās ar patērētāju, vai šā panta pirmajā daļā noteiktajā termiņā, patērētājs pieprasa, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs piegādā preci apstākļiem atbilstošā papildu termiņā. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs papildu termiņā preci nepiegādā, patērētājs ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no līguma.”
Ja atbilde no “Biļešu servisa” būs negatīva, tad jums ir tiesības sazināties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru (PTAC), kontaktinformācija atrodama šeit.
Arī iepriekš LV portālā tika publicēta atbilde uz līdzīgu jautājumu, atbilde ir pieejama šeit.
Patlaban iesniegumu PTAC vai iesniegt elektroniski, izmantojot vienoto valsts un pašvaldību pakalpojumu portālu www.latvija.lv. Tāpat var rakstīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, lai uzdotu jautājumus, konsultētos un noskaidrotu informāciju par patērētāju tiesību pārkāpumiem.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!