Labdien! Esmu iegādājies 6 “Wizzair” biļetes no Rīgas uz Izraēlu. “Wizzair” savu lidojumu atcēla, patvaļīgi pievienoja iespēju lidot uz Lielbritāniju, kas mūs galīgi neapmierina. “Wizzair” tagad piedāvā: 1. nomainīt lidojuma datumu ceļošanai uz Lielbritāniju (lai gan mēs nopirkām biļetes uz Izraēlu, kas mūs pilnībā neapmierina); 2. pieprasīt naudas atmaksu, norādot, ka saņemšu 149,99 eiro par 6 biļetēm, lai gan samaksāju viņiem 204,90 eiro. Visvairāk izbrīna tas, ka viņi sola to, ka iemaksās “Wizzair” kontā 120% no samaksātās summas (204,90 eiro), bet, kad to pārbaudu, man piedāvā tikai 149,99 eiro. Protams, es nevēlos zaudēt naudu. Esmu gatavs saņemt šos 120% un izmantot tos citiem lidojumiem. Iespējams, ka viena no “Wizzair” atrunām varētu būt tas, ka daļa šīs summas ir maksa par 5 cilvēkiem, kuru vārdi biļešu iegādes laikā netika norādīti, par ko es maksāju piemaksu par to, ka šāda neuzrādīšana ir iespējama, norādot personas vēlāk. Uzskatu, ka visa šī nauda par biļetēm tika maksāta “Wizzair” mājaslapā un viņiem nav tiesību neatmaksāt šo naudu. Kā man rīkoties? Ar “Wizzair” centos sazināties rakstiski soctīklos, bet bezjēdzīgi. E-pastu viņi arī slēpj. Angļu valodas zināšanas nav pietiekamas, lai sazinātos ar viņiem pa paaugstinātas maksas tālruni.
Saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (EK) 261/2004, ar ko paredz kopīgus noteikumus par kompensāciju un atbalstu pasažieriem sakarā ar iekāpšanas atteikumu un lidojumu atcelšanu vai ilgu kavēšanos un ar ko atceļ Regulu (EEK) Nr. 295/91 (dokuments attiecas uz EEZ) 5. pantu un 8. pantu, ja pārvadātājs atceļ lidojumu, pasažierim ir tiesības izvēlēties saņemt par biļeti samaksāto naudu vai mainīt maršrutu (lidojuma datumu). Vienlaikus saskaņā ar Eiropas Komisijas ieteikumiem pasažierim ir tiesības izvēlēties atlīdzinājumu par biļetēm saņemt naudā vai vaučera veidā.
No minētās situācijas secināms, ka pasažieris ir izvēlējies saņemt atlīdzinājumu par biļetēm.
Lai izvērtētu lietu pēc būtības un sniegtu palīdzību, būtu nepieciešams saņemt pasažiera iesniegumu ar pievienotām lietā esošajām dokumentu kopijām (sarakste ar aviokompāniju, aviokompānijas atbilde, biļešu/maksājuma dokumenta kopijas).
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!