Saskaņā ar Elektronisko sakaru likuma 23. pantu “abonentam ir tiesības izbeigt elektronisko sakaru pakalpojumu līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja abonents saņēmis elektronisko sakaru komersanta paziņojumu par līguma nosacījumu grozījumiem, bet tiem nepiekrīt”. Cik ilgā periodā ir nepieciešams komersantam paziņot par to, ka abonents nepiekrīt grozījumiem? Kā arī pa kādiem komunikācijas kanāliem nepieciešams informēt abonentu par līguma grozījumiem?
Elektronisko sakaru likums noteic, ka abonentam ir tiesības izbeigt elektronisko sakaru pakalpojuma līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja komersants plāno veikt grozījumus līgumā, bet abonents tiem nepiekrīt. Komersantam ir pienākums informēt abonentu par grozījumu veikšanu ne vēlāk kā vienu mēnesi pirms to spēkā stāšanās dienas, informējot abonentu individuāli, piemēram, e-pastā, vai pievienojot informāciju rēķinam. Abonentam, ja tas nepiekrīt līguma grozījumiem, ir pienākums viena mēneša laikā sniegt atbildi komersantam. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par elektronisko sakaru pakalpojumiem, arī abonenta tiesībām un pienākumiem saistībā ar līgumu, var atrast Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas mājaslapā, lietotāju sadaļā “Biežāk uzdotie jautājumi”.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!