E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 18225
Lasīšanai: 2 minūtes

Cik ilgā laikā abonentam jāpaziņo par to, ka viņš nepiekrīt līguma grozījumiem

J
jautā:
07. oktobrī, 2019
Ivars

Saskaņā ar Elektronisko sakaru likuma 23. pantu “abonentam ir tiesības izbeigt elektronisko sakaru pakalpojumu līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja abonents saņēmis elektronisko sakaru komersanta paziņojumu par līguma nosacījumu grozījumiem, bet tiem nepiekrīt”. Cik ilgā periodā ir nepieciešams komersantam paziņot par to, ka abonents nepiekrīt grozījumiem? Kā arī pa kādiem komunikācijas kanāliem nepieciešams informēt abonentu par līguma grozījumiem?

A
atbild:
11. oktobrī, 2019

Elektronisko sakaru likums noteic, ka abonentam ir tiesības izbeigt elektronisko sakaru pakalpojuma līgumu bez līgumsoda piemērošanas, ja komersants plāno veikt grozījumus līgumā, bet abonents tiem nepiekrīt. Komersantam ir pienākums informēt abonentu par grozījumu veikšanu ne vēlāk kā vienu mēnesi pirms to spēkā stāšanās dienas, informējot abonentu individuāli, piemēram, e-pastā, vai pievienojot informāciju rēķinam. Abonentam, ja tas nepiekrīt līguma grozījumiem, ir pienākums viena mēneša laikā sniegt atbildi komersantam. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par elektronisko sakaru pakalpojumiem, arī abonenta tiesībām un pienākumiem saistībā ar līgumu, var atrast Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas mājaslapā, lietotāju sadaļā “Biežāk uzdotie jautājumi”.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 128 jautājumus. Vairāk par e-konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU