E-KONSULTĀCIJAS
>
visas atbildes Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 17772
Lasīšanai: 4 minūtes
1
1

Līguma noteikumu maiņa

Publicēts pirms 4 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
J
jautā:
14. augustā, 2019
Inga

Labdien! “Tet” elektronisko sakaru pakalpojuma līguma 8.5. punktā rakstīts: “Bojājuma gadījumā elektronisko sakaru pakalpojumu abonēšanas maksu pārrēķina, ja interneta pieslēguma pakalpojumu nevar izmantot no Abonenta neatkarīgu apstākļu dēļ ilgāk par 36 (trīsdesmit sešām) stundām, skaitot no nākamās dienas pēc pieteikuma saņemšanas, ja Piedāvājuma īpašajos noteikumos tas nav noteikts citādi.” Pielikums ar minēto punktu pievienots 29.04.2019. Kad lūdzu pārrēķinu, saņēmu atteikumu un tika atsūtīti jauni noteikumi “SIA “Tet” elektronisko sakaru pakalpojumu lietošanas noteikumi” (noteikumi stājās spēkā 2019. gada 1. aprīlī), kuros teikts: “Bojājuma gadījumā pārrēķināt elektronisko sakaru pakalpojumu abonēšanas maksu, ja pakalpojumus nevar izmantot no abonenta neatkarīgu apstākļu dēļ ilgāk par 3 (trim) dienām, skaitot no nākamās dienas pēc pieteikuma saņemšanas, ja Līgumā nav noteikts citādi.” Kurš laika posms manā situācijā ir pareizais no likuma puses: 36 stundas vai 3 dienas? Paldies!

A
atbild:
15. augustā, 2019

SIA “Tet” elektronisko sakaru lietošanas līgums un atvasinātie noteikumi ir publiski pieejami SIA “Tet” mājaslapā.

Kā tas izriet no līguma par elektronisko sakaru pakalpojumiem privātpersonām (jumta līguma) 2.3. punkta, pakalpojumu lietošanas noteikumi noteikti SIA “Tet” elektronisko sakaru pakalpojumu lietošanas noteikumos” (turpmāk Noteikumi), kas ir Līguma neatņemama sastāvdaļa. Noteikumu grozījumu gadījumā tie piemērojami visiem spēkā esošajiem Līgumiem un pakalpojumiem. Ja Līguma noteikumi ir pretrunā ar Noteikumiem, tad noteicošie ir Līguma noteikumi. Pakalpojuma apraksts noteikts Līguma pielikumā, kas noslēgts par attiecīgo pakalpojumu. Ja Līguma pielikuma noteikumi ir pretrunā ar šī Līguma noteikumiem vai Noteikumiem, tad noteicošie ir spēkā esošie Līguma pielikuma noteikumi.

Kā tas izriet no mājaslapā izvietoto noteikumu “SIA Tet elektronisko sakaru pakalpojumu lietošanas noteikumi” 14. punkta, līdz ar šo dokumentu jaunā redakcijā tiek izteikti SIA “Tet” elektronisko sakaru pakalpojumu lietošanas noteikumi, kas apstiprināti ar SIA “Tet” Valdes 2015. gada 28. jūlija lēmumu Nr. 15-67-2. Noteikumi stājas spēkā 2019. gada 1. aprīlī.

Tādējādi, ja telekomunikāciju pārtraukums ir noticis līdz 2019. gada 1. aprīlim, tad ir piemērojama iepriekšējo noteikumu redakcija, savukārt pēc 2019. gada 1. aprīļa piemērojami “jaunās noteikumu versijas” noteikumi.

Savā jautājumā Jūs norādāt, ka SIA “Tet” laika posmā no 1. aprīļa līdz 29. aprīlim ir eksponējis neatbilstošus līguma noteikumus (neaktuālo versiju). No minētā savukārt varētu secināt, ka šajā laika periodā Jums ir radies telekomunikāciju darbības pārtraukums, kas arī kļuva par minētā jautājuma “strīdus ābolu”.

Ņemot vērā apstākļus, ka mums nav iespējas pārbaudīt, kurā datumā SIA “Tet” ir veikusi neaktuālo noteikumu aizstāšanu, aicinām Jūs vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar atbilstošu iesniegumu un pierādījumiem attiecībā uz Jūsu apgalvojumiem. Šis centrs izvērtēs, vai šajā situācijā ir konstatējami patērētāju tiesību aizsardzības normu pārkāpumi (Elektronisko sakaru likuma 4. panta 5. daļas izpratnē).

Labs saturs
1
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Līdz mēneša beigām iesniegt e-konsultāciju vairs nav iespējams. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas