Strādāju mazpilsētas bērnudārzā. Vadītājas vainas dēļ mikroklimats kolektīvā ir pasliktinājies. Vadītāja pašreiz ir cita, bet mikroklimats turpina pasliktināties – darbinieces cita uz citu dusmīgas, apvainojušās. Īpaši izceļas divas darbinieces, kuras ne tikai raksta sūdzības un ziņojumus uz visām iespējamām instancēm, bet arī pret kolēģēm izturas neciešami. Uzskatu, ka tas ir psiholoģisks terors. Pie tam mūsu iestāde no viņu puses tiek nomelnota, izplatot apmelojumus gan audzēkņu vecākiem, gan visiem, kas klausās. Mans jautājums – vai ir iespējams abas aktīvistes apturēt, jo mūsu iestādes prestižs, pateicoties melīgajai informācijai, ir sagrauts gan esošo, gan potenciālo bērnu vecāku vidū?
Pozitīva mikroklimata veidošana un uzturēšana izglītības iestādes darbinieku savstarpējās attiecībās, pirmkārt, ir jāveicina izglītības iestādes vadītājam un, otrkārt, jebkuram darbiniekam. Diemžēl uzdotais jautājums liecina par vēlmi cīnīties ar sekām, nevis izprast nesaskaņu cēloņus. Iespējams, ka konkrētās situācijas risināšanā ir jāpieaicina kāds neitrāls speciālists, piemēram, izglītības iestādes dibinātāja (pašvaldības) pārstāvis vai psihologs.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!