Novembra nogalē daudzi patērētāji sāka celt trauksmi par SIA “BITE Latvija” īstenoto komercpraksi, klientiem automātiski pieslēdzot papildpakalpojumu kopumu, kas nav elektronisko sakaru pakalpojums − “Bite Pamatkomplekts”. PTAC turpina saņemt ievērojamu skaitu iesniegumu un konsultāciju pieprasījumu.
PTAC ir ierosinājis administratīvo lietu pret SIA “BITE Latvija” un aktīvi komunicē ar pakalpojuma sniedzēju, gan pieprasot rakstveida paskaidrojumus un vērtējot tos, gan tiekoties ar SIA “BITE Latvija” pārstāvjiem.
Atgādinām!
Elektronisko sakaru likums noteic, ka pakalpojumu sniedzējs drīkst palielināt ikmēneša maksu par internetu, telefonu vai citiem elektronisko sakaru pakalpojumiem. Tomēr pakalpojumu sniedzējs nedrīkst pieslēgt papildu pakalpojumus, kas nav elektronisko sakaru pakalpojumi bez Jūsu aktīvi izteiktas piekrišanas.
- PTAC aicina patērētājus, kuri nepiekrīt izteiktajam piedāvājumam, bet vēlas turpināt līgumattiecības, rakstveidā vērsties pie SIA “BITE Latvija”, informējot par iebildumiem un pieprasot līguma izpildi atbilstoši iepriekš noslēgtajiem līguma noteikumiem. Ja Jums tiek piedāvāts jauns piedāvājums, aicinām rūpīgi izvērtēt, vai tas atbilst Jūsu interesēm.
- Vienlaikus aicinām sekot līdzi jaunākajai informācijai PTAC mājaslapā un sociālo mediju kontos nākamās nedēļas sākumā. Šobrīd sarunās panākta vienošanās, ka SIA “BITE Latvija” nākamās nedēļas sākumā sniegs PTAC savu galīgo atbildi. Pēc tās saņemšanas PTAC informēs patērētājus par turpmāko iestādes rīcību.



