Vienlaikus apgrozījuma kāpums bija informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 6,9 %), metālizstrādājumu, instrumentu, būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecībā (par 6,5 %) un nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 6,5 %). Apgrozījuma kritums bija mazumtirdzniecībā stendos un tirgos (par 6,7 %), apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 6,5 %) un mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 5,6 %).
2025. gada februārī, salīdzinot ar janvāri, pēc sezonāli koriģētiem datiem salīdzināmajās cenās mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 1,0 %. Pārtikas preču mazumtirdzniecība samazinājās par 1,1 %. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielas mazumtirdzniecību, samazinājās par 1,8 %, autodegvielas mazumtirdzniecība palielinājās par 1,6 %.
Salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, būtiskākais apgrozījuma pieaugums bija nespecializētajos veikalos, kur pārsvarā pārdod nepārtikas preces (par 3,2 %), farmaceitisko un medicīnisko preču mazumtirdzniecībā (par 1,2) un apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 0,5 %). Vislielākais apgrozījuma kritums bija informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 5,9 %), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 4,8 %) un mājsaimniecības elektroierīču mazumtirdzniecībā (par 2,9 %).
Plašāka informācija par sezonāli koriģētiem, kalendāri koriģētiem un nekoriģētiem mazumtirdzniecības apgrozījuma indeksiem pieejama oficiālās statistikas portālā “Tirdzniecības un pakalpojumu statistika”.
Publicētie dati nākamajos mēnešos var tikt precizēti, ja tiks iegūta papildu informācija no uzņēmumiem.