Kā viens no minētā projekta rezultātiem ir izkristalizējies fakts, ka izmantojot jauno piekabes konstrukciju, pa Latvijas ceļiem var pārvadāt jau 52 tonnas smagu kravu, tādējādi palielinot ekonomisko izdevīgumu. Ņemot vērā konstantu loģistikas izmaksu pieaugumu, tai skaitā palielinoties darba spēka izmaksām un samazinoties darba spēkam, lielāks kravas apjoms pārvadāšanā ar vienu vienību ir kā viens no risinājumiem tuvākā nākotnē.
Sarunas noslēgumā abu nevalstisko organizāciju pārstāvji pārrunāja loģistikas nozares attīstību lauksaimniecības produkcijas kontekstā. Latvija ne tikai eksportē lauksaimniecības produktu kravas, bet arī importē. Līdz ar to diskusijas dalībnieki atzīmē, ka ļoti svarīgi ir salāgot gan kapacitāti, gan veidot vienotu risinājumu kravu īpašniekiem, salāgojot dažādus transporta veidus un tātad sniedzot izdevīgāko piedāvājumu Baltijas reģionā. “Latvijai vajadzētu konkurēt valsts līmenī ar kaimiņzemēm, nevis savu reģionālo ostu līmenī” piebilda N.Krūmiņš.
Projekta “Inovatīvi risinājumi lauksaimniecības un mežsaimniecības produktu pārvadājumu plānošanā un organizēšanā” (projekta nr.18-00-A01612-000022) mērķis ir izstrādāt ekonomiski lietderīgu un efektīvu loģistikas modelēšanas un vadības sistēmas prototipu lauksaimniecības un mežsaimniecības nozarei smago kravu pārvadāšanai, maksimāli efektīvi izmantojot uzņēmumos esošās tehnikas vienības un piesaistītos cilvēkresursus. Projekta vadošais partneris ir LLA un tas tiek īstenots Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Latvijas Lauku attīstības programmas 2014.-2020.gadam pasākuma „Sadarbība” 16.1.apakšpasākuma “Atbalsts Eiropas Inovāciju partnerības lauksaimniecības ražīgumam un ilgtspējai lauksaimniecības ražīguma un ilgtspējas darba grupu projekta īstenošanai” ietvaros.