Jauni mācīšanās risinājumi un stratēģijas vidusskolas dabaszinības kursos veidos mūsdienīgu mācīšanās procesu, kur liela uzmanība tiek veltīta, lai skolēni maksimāli efektīvi varētu izmantot dažādus mācību materiālus pašvadītām mācībām. Piedāvātie mācību risinājumi dabaszinību jomā veicinās arī skolēnu pašmotivāciju apgūt zināšanas un turpināt izaugsmi, kas ir viens no galvenajiem kompetenču pieejas elementiem mācību satura apguvē.
Ķīmijas un bioloģijas mācīšanās stratēģiju autorrisinājumu ietvaros būs pieejami mācību plāni, stundu un interaktīvais mācību saturs, pašpārbaudes darbi, metodiskie materiāli, kas veicinās apgūstamā mācību satura labāku izpratni un ļaus labāk sagatavoties arī obligātajiem valsts pārbaudes darbiem dabaszinībās vispārīgajā mācību satura apguves līmenī, kā arī optimālajā mācību satura apguves līmenī fizikā, ķīmijā vai bioloģijā.
Veicinot dabaszinību apguvi skolēniem vidējās izglītības posmā, sadarbībā ar Latvijas augstskolām tiek izstrādāti risinājumi arī vidusskolas pamatkursa “Fizika I”, padziļinātā kursa “Programmēšana II”, kā arī kursa “Dizains un tehnoloģijas II” apguvei. Papildu mācīšanās risinājumi ķīmijā un bioloģijā skolēniem sniegs atbalstu visās dabaszinību jomās vidējās izglītības posmā, kur paredzēti arī valsts pārbaudes darbi.
Finansējumu ķīmijas un bioloģijas mācīšanās stratēģiju izstrādei plānots piešķirt, pārdalot ES fondu finansējumu, kur izveidojies ietaupījums no piešķirtajiem līdzekļiem Covid-19 seku mazināšanai.
Grozījumi Ministru kabineta 2012. gada 24. janvāra noteikumos Nr. 670 “Grozījums Ministru kabineta 2015. gada 24. novembra noteikumos Nr. 670 “Darbības programmas “Izaugsme un nodarbinātība” 8.3.1. specifiskā atbalsta mērķa “Attīstīt kompetenču pieejā balstītu vispārējās izglītības saturu” 8.3.1.1. pasākuma “Kompetenču pieejā balstīta vispārējās izglītības satura aprobācija un ieviešana" īstenošanas noteikumi” pieejami Ministru kabineta tīmekļvietnē. Tuvākajā laikā plānots valdībā izskatīt arī saistītos Ministru kabineta noteikumu grozījumus, kas saistīti ar finansējuma pārdali.