Kapsulas iemūrēšanas pasākumā piedalīsies satiksmes ministrs Tālis Linkaits, SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris, projekta būvnieka B.S.L. Infra vadības komitejas loceklis Haralds Gorress (Harald Gorres) un Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā vadītāja Zane Petre. Tāpat klātesošos uzrunās RB Rail AS valdes priekšsēdētājs Agnis Driksna, lidostas „Rīga” valdes priekšsēdētāja Laila Odiņa, būvuzrauga, Mārupes un Rīgas pašvaldību pārstāvji.
Laika kapsulā tiks ievietots vēstījums, būves pamatos simboliski iemūrējot liecības no šodienas un vērtības, ko projekta īstenotāji vēl nākotnes paaudzēm.
„Līdz ar Rail Baltica stacijas būvniecību mainīsies ne tikai lidostas apkārtnes infrastruktūra, bet arī tās loma un nozīme Latvijas tautsaimniecībā kopumā, ļaujot stiprināt Rīgu kā Baltijas un Ziemeļvalstu aviācijas mezglu. Ļoti gaidīta un nepieciešama ir arī ātrvilciena satiksme starp pilsētas centru un lidostu, ko no mums kā īstenotājiem prasa Eiropas Savienības TEN-T koridora regulējums,” pauž Rail Baltica projekta īstenotāja Latvijā – uzņēmuma Eiropas Dzelzceļa līnijas valdes priekšsēdētājs Kaspars Vingris.
Pie lidostas top pirmais ātrgaitas dzelzceļa un avio savienojuma centrs Baltijā, paredzēts gan pasažieru, gan kravu pārvadājumiem. Pati stacijas ēka iespaidīgi pacelsies virs zemes, jo Rail Baltica vilcienu ceļi lidostas teritorijā būs uz estakādēm. Rail Baltica stacijas ēkas ārējā veidolā dominēs koka elementi, pati ēka projektēta, lai būtu gan ērta un funkcionāla, gan iespējami energoefektīva.
Rail Baltica dzelzceļa stacijas un saistītās infrastruktūras lidostā „Rīga” izbūves pasūtītājs ir Eiropas Dzelzceļa līnijas, būvnieks - pilnsabiedrība B.S.L. Infra. Personu apvienību veido Austrijas uzņēmums Swietelsky AG un Latvijas būvniecības uzņēmumi – ceļu būves firma SIA Binders un viens no lielākajiem būvniecības uzņēmumiem Latvijā, kas specializējies daudzfunkcionālu objektu būvniecībā, AS LNK Industries.