Klienti, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas sertifikāta, saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem var:
- zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
- rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.
Atgādinām! Apmeklējot klientu apkalpošana centrus klātienē, jāievēro valstī noteiktie piesardzības pasākumi – jāvelk sejas maska, jāietur 2 metru distance no citiem cilvēkiem, jādezinficē rokas. Ja ir elpceļu saslimšanas pazīmes, ir noteikta pašizolācija vai mājas karantīna – klientu centrus apmeklēt nedrīkst.
Aicinām klientus izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu un mobilo lietotni, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.
Gan Rīgā LAD centrālajā struktūrvienībā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie sagatavoti papīra formā.
Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē, aicinām aktuālajai informācijai par tiem sekot dienesta mājaslapā un sociālajos kontos.