DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
11. oktobrī, 2021
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Lauku attīstība

LAD klientus klātienē apkalpo tikai “zaļajā režīmā”

Publicēts pirms 2 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

No 2021.gada 11.oktobra Lauku atbalsta dienests klientus klātienē apkalpo tikai “zaļajā režīmā” – klientiem apmeklējot klientu apkalpošanas centrus līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pasei vai ID kartei) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas sertifikātam. Lai apmeklētu LAD klientu apkalpošanas centrus, aicinām vizīti pieteikt iepriekš, zvanot uz tālruni 67095000.

Klienti, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas sertifikāta, saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem var:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;
  • rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

Atgādinām! Apmeklējot klientu apkalpošana centrus klātienē, jāievēro valstī noteiktie piesardzības pasākumi – jāvelk sejas maska, jāietur 2 metru distance no citiem cilvēkiem, jādezinficē rokas. Ja ir elpceļu saslimšanas pazīmes, ir noteikta pašizolācija vai mājas karantīna – klientu centrus apmeklēt nedrīkst.

Aicinām klientus izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu un mobilo lietotni, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.

Gan Rīgā LAD centrālajā struktūrvienībā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie sagatavoti papīra formā.

Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē, aicinām aktuālajai informācijai par tiem sekot dienesta mājaslapā un sociālajos kontos.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI