Maršrutu tīkla daļā “Cēsis”, “Ogre, Aizkraukle” un “Jēkabpils, Preiļi, Līvāni” pasažieri iegūs augstas kvalitātes pakalpojumus, kas tiks nodrošināti ar autobusiem, kuru vidējais vecums 10 gadu periodā būs 3,64 gadi; informācija par gaidāmajām pieturām autobusos tiks paziņota gan audio, gan vizuāli; visi transportlīdzekļi būs aprīkoti ar elektronisku maršruta zīmi, drošības jostām, bezvadu internetu (wi-fi), kā arī tajos būs pieejami bezskaidras naudas norēķini; 39% autobusu būs aprīkoti ar velosipēdu turētājiem; vidēji vismaz 55% autobusu būs uzstādīts pacēlājs, nodrošinot transportlīdzeklī vismaz vienu vietu, kas paredzēta personai ratiņkrēslā; 11% no visiem pakalpojumu nodrošināšanā izmantojamajiem autobusiem būs bezizmešu.
Šobrīd līgums ar konkursa uzvarētājiem kopumā ir noslēgts astoņās no 16 maršrutu tīkla daļām. Lotē “Liepāja”, “Kuldīga, Saldus”, “Pierīga”, “Bauska” un “Daugavpils, Krāslava” līgums stāsies spēkā 2021. gada 1. augustā.
Maršrutu tīkla daļā “Limbaži, Sigulda” par uzvarētāju tika pasludināta AS “Nordeka”, tomēr Iepirkumu uzraudzības birojs uzdevis Iepirkumu komisijai pārvērtēt viena pretendenta – AS “CATA” – sagatavoto piedāvājumu. Savukārt konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu atlikušajās septiņās maršrutu tīkla daļās piedāvājumus varēja iesniegt līdz 29. martam, bet, ņemot vērā, ka pretendenti iesniedza sūdzības Iepirkumu uzraudzības birojā un birojs savu lēmumu paziņos maija sākumā, šobrīd Iepirkumu komisijas rīcībā nav informācijas par piedāvājumu skaitu.