Vērtējot portāla lietotāju intereses, īpaši populāri bijuši šajā laikā rīkotie tiešsaistes semināri un vebināri – “Humors kā metode mācību procesā”; “Mūžizglītības veiksmes formula jeb Kā mācās pieaugušie”; “Starpkultūru pieeja un metodes pieaugušo izglītībā”; “Emociju viesistaba: stress un riski attālinātā klasē”. Tiešsaistes video semināru ieraksti ir pieejami EPALE sadaļā “Resursu centrs” (https://epale.ec.europa.eu/lv/resource-centre).
Vērtējot rakstus, kurus publicējuši EPALE lietotāji no Latvijas, var secināt, ka aktuālās tēmas pieaugušo izglītībā rezonē ar tām, kas svarīgas sabiedrībai kopumā – dzīves kvalitāte un prasmes, kas palīdz to nodrošināt, darba un personīgās dzīves balanss, videi draudzīgs dzīvesveids. Piemēram, starp publikācijām, kas izraisījušas vislielāko interesi, minama diskusija “Kā pieaugušo izglītība var veicināt izpratni par vides jautājumiem?”; emuārs “Stress un izdegšana - vai tiešām tā kļūst par mūsu ikdienu?” un raksts “Kas veido mūsu prasmes un kā tās saprast”.
Arī citi rādītāji liecina, ka pieaugušo izglītība Latvijā kļūst aizvien aktuālāka tēma: līdzās Turcijai, Polijai, Spānijai, Itālijai un Francijai, Latvija ierindojusies starp 6 Eiropas Savienības valstīm ar visstraujāko reģistrēto lietotāju skaita pieaugumu kopš šā gada sākuma. Katru dienu EPALE kopienai pievienojas vidēji 6 pieaugušo izglītotāji no Latvijas.
EPALE ir pieaugušo izglītības tīmekļa vietne, kas darbojas 24 ES valstu valodās. Latvijā platforma tiek attīstīta Izglītības un zinātnes ministrijas Erasmus+ projekta “EPALE Nacionālais atbalsta dienests” ietvaros.