RNP aicina visus klientus ierasties precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas zālē ieiet tikai tad, kad tiks uzaicināti. Klientu apkalpošanas centru telpās RNP aicina ievērot distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus un personiskos rakstāmpiederumus.
Aicinām arī turpmāk, iespēju robežās izmantot visas elektroniskās saziņas iespējas, izvērtēt nepieciešamību apmeklēt tikšanos klātienē uzņēmuma klientu apkalpošanas centros – joprojām attālināti var iesniegt dokumentus, risināt jautājumus un saņemt konsultāciju:
- zvanot uz 8900 (informatīvais tālrunis);
- sūtot vēstuli uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
- sūtot ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks;
- atstājot dokumentus Klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums;
- ar pasta starpniecību, nosūtot dokumentus uz SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.