DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
26. maijā, 2011
Lasīšanai: 4 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Ekonomika
1
1

Būtiski vienkāršota līguma slēgšana ar Latvenergo

Turpmāk, klientam slēdzot līgumu ar Latvenergo par elektroenerģijas piegādi, vairs netiks prasīti īpašumtiesību apliecinoši dokumenti, turklāt līgumu ērti, ātri un jebkurā laikā varēs slēgt, izmantojot interneta palīdzību, klientu pašapkalpošanās portālā www.e-latvenergo.lv

Līdz šim elektroenerģijas piegādes līgumu varēja noslēgt tikai Latvenergo klientu apkalpošanas centros. Turklāt klientiem vienmēr tika prasīts uzrādīt īpašuma tiesības apliecinošus dokumentus. Šo nosacījumu dēļ uzņēmums nereti nonāca situācijā, kad līguma attiecības tika noslēgtas ar vienu personu, tomēr to lietotājs bija kāds cits. Tas radīja problēmas gan operatīvā saziņā ar klientu, gan strīdus situācijās par maksājumu veikšanu.

Jebkura cita līdzīga pakalpojuma saņemšanai nav nepieciešams uzrādīt zemesgrāmatu vai dzīvokļa pirkšanas/pārdošanas līgumu, un ņemot vērā, ka arī Latvijā spēkā esošie normatīvie akti šādu dokumentus iesniegšanas nepieciešamību nepieprasa, turpmāk iedzīvotājiem, slēdzot līgumu par elektroenerģijas piegādi ar Latvenergo tipveida gadījumos, tie vairs netiks prasīti.

Turpmāk klienti var noslēgt līgumu par elektroenerģijas piegādi klientu pašapkalpošanās portālā www.e-latvenergo.lv. Jauniem klientiem ir nepieciešams autorizēties portālā, izmantojot piekļuvi ar savas internetbankas starpniecību: šādu iespēju var izmantot Swedbank, SEB, Nordea, Krājbanka, Citadele vai Norvik bankas klienti. Savukārt Latvenergo esošie klienti, kuru dati jau iepriekš ir reģistrēti, var izmantot līdzšinējo autorizāciju klientu portālā.

Līguma slēgšana e-latvenergo.lv ir veidota intuitīva, lai to bez problēmām varētu veikt arī klients ar nelielām interneta lietotāja zināšanām. Portālā tiek piedāvāts secīgi iziet cauri visam līguma slēgšanas procesam, kura sešos soļos tiek precizēta gan paša klienta un jaunā līguma kontaktinformācija, gan objekts, par kuru tiek slēgts līgums, un tā tehniskā informācija, gan skaitītāja rādījums, ar kuru būtu jāuzsāk līguma attiecības, kā arī jaunā līguma informācija.

Ja kādu iemeslu dēļ klients nevar pāriet uz nākamo soli, klientu apkalpošanas darbinieks automātiski saņem ziņu un vajadzības gadījumā sazinās ar klientu, noskaidro un atrisina visus jautājumus, lai veiksmīgi pabeigtu līguma slēgšanas procesu. Ja viss norit bez aizķeršanās, tad pēdējā solī līgums tiek noslēgts un automātiski izveidots.

Savukārt objekta līdzšinējais līguma lietotājs saņem informāciju par jaunu līguma pieprasījumu objektam un aicinājumu sazināties 15 dienu laikā, ja viņš vēlas turpināt līgumsaistības šim objektam. Ja esošais līguma lietotājs nesazinās, tad līgums ar viņu tiek pārtraukts. Ja rodas domstarpības starp līgumu slēdzējiem vienam objektam, priekšroka tiek dota līdzšinējam līguma lietotājam.

Aicinām ikvienu, kurš turpmāk plāno mainīt dzīvesvietu vai pārslēgt esošo elektroenerģijas piegādes līgumu apdzīvotajā īpašumā uz sava vārda, izmantot jauno elektroenerģijas līguma attālināto noslēgšanas iespēju.

Ar līgumu slēgšanas ieviešanu klientu portālā e-Latvenrgo.lv ir pabeigts elektronisko pakalpojumu ieviešanas cikls, kas ļauj Latvenergo klientiem visus sev nepieciešamos pakalpojums saņemt ar interneta starpniecību, neizejot no savas mājas vai darba vietas.

Tie klienti, kuri priekšroku dod pakalpojumu saņemšanai klātienē, arī turpmāk varēs vērsties Latvenergo klientu apkalpošanas centros.

Andris Siksnis, AS "Latvenergo"
Ārējās komunikācijas daļas vadītājs
Tālr.: 67728811; 29286350

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU