E-KONSULTĀCIJAS
>
neatbildētie jautājumi Jautā, mēs palīdzēsim rast atbildi!
TĒMAS
Nr. 37330
Lasīšanai: 1 minūte
J
jautā:
24. septembrī, 2025
Luīze

Interneta veikalā tika iegādāta auto prece, kas tika nomainīta autoservisā. Pēc kāda laika tika konstatēts preces defekts, kura rezultātā prece no auto tika noņemta un garantijas termiņa ietvaros atgriezta veikalam. Veikals  atgrieza naudu, bet pēc pāris dienām no veikala tika saņemts e-pasts un zvani, pieprasot autoservisa dokumentāciju. Vai man ir obligāti jāsniedz veikalam šāda informācija, ja apmaiņa jau ir notikusi paredzētajos termiņos un nauda man kā pircējam ir atgriezta?

A
atbild:

JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.

Labs saturs
Pievienot komentāru
Uzdod savu jautājumu par Latvijas tiesisko regulējumu un tā piemērošanu!
Pārliecinies, vai Tavs jautājums nav jau atbildēts!
vai
UZDOT JAUTĀJUMU
Šomēnes iespējams uzdot vēl 68 jautājumus. Vairāk par e‑konsultāciju sniegšanu
Iepazīsti e-konsultācijas