JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Interneta veikalā tika iegādāta auto prece, kas tika nomainīta autoservisā. Pēc kāda laika tika konstatēts preces defekts, kura rezultātā prece no auto tika noņemta un garantijas termiņa ietvaros atgriezta veikalam. Veikals atgrieza naudu, bet pēc pāris dienām no veikala tika saņemts e-pasts un zvani, pieprasot autoservisa dokumentāciju. Vai man ir obligāti jāsniedz veikalam šāda informācija, ja apmaiņa jau ir notikusi paredzētajos termiņos un nauda man kā pircējam ir atgriezta?
JŪSU JAUTĀJUMS IR SEKMĪGI IESNIEGTS! PAŠLAIK TIEK SAGATAVOTA ATBILDE.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!