Labdien! Pie operatora “Bite” uz nomaksu ir iegādāts telefons, bet diemžēl radās finansiālas problēmas, un “Bite” ir cedējusi manu nesamaksāto parādu SIA “Legal Balance”, ar ko esam vienojušies par maksājuma grafiku. “Legal Balance” pastāv uz to, ka telefons nedrīkst būt bloķēts, jo “Bitei” parāds ir cedēts/nomaksāts un telefons vairs nepieder. Savā profilā redzu, ka visi rēķini ir samaksāti. “Bite” atsakās atbloķēt telefona IMEI. Sanāk, ka prece, par kuru maksāšu, ir, bet nav lietojama. Vai tā ir pareizi? Paldies!
Diemžēl uz jūsu jautājumu nav iespējams sniegt precīzu atbildi, jo nav zināms pamatojums, kādēļ operators atsakās veikt telefona IMEI koda atbloķēšanu. Minētajā situācijā vispirms ieteicams vērsties pie attiecīgā pakalpojuma sniedzēja ar rakstveida iesniegumu, kurā pausts lūgums telefona IMEI kodu atbloķēt, kā arī prasījums sniegt pamatojošu atbildi, ja telefona atbloķēšana netiek veikta. Pēc atbildes saņemšanas neskaidrību gadījumā varat konsultēties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Vairāk par konkrēto tēmu varat uzzināt LV portālā >>
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 250 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!