Vai paraksta datumam pakalpojuma rēķinā jāsakrīt ar pakalpojuma sniegšanas datumu? Kā rīkoties, ja rēķins saņemts vēlāk un ir vēlme to parakstīt elektroniski?
Lai rēķins (ārējā attaisnojuma dokuments) būtu spēkā, tam ir jāatbilst “Dokumentu juridiskā spēka likuma” 4. pantā un “Grāmatvedības likumā” 11. pantā noteiktajām prasībām. Proti, tam ir jāsatur pakalpojuma sniedzēja rekvizīti, sniegtā pakalpojuma saturs (apraksts, pakalpojuma sniegšanas datums) vai atsauce uz pušu iepriekš noslēgto līgumu.
Rēķinu par pakalpojuma saņemšanu varat parakstīt arī citā datumā, kas atšķiras no pakalpojuma sniegšanas datuma. Ar savu parakstu pakalpojuma saņēmējs apliecina to, ka ir saņēmis rēķinu un piekrīt tā saturam.
Lai rēķinu varētu parakstīt ar drošu elektronisko parakstu, par to ir jāvienojas ar rēķina nosūtītāju.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!