Labdien! Jautājums tiek uzdots, lai meklētu mazliet taisnības, proti, vai man kā pakalpojuma saņēmējam, kuram par katru izlietoto pakalpojumu ir atsauces pēc ik mēnesi nodotiem ūdens rādījumiem, ir jāsedz arī kaut kāda ūdens starpība? Rakstīju pakalpojuma sniedzējam, lai to noskaidrotu, bet tas kā nozombēts tikai sūta atbildi ar atsauci uz MK nolikumu nr. 9, bet, kad saku, ka šī paša nolikuma 11. punktā ir atsauce, kam to var tikai prasīt, atkal seko iezombētā “kopijpeist” atbilde ar MK noteikumu nr. 9. Pie kam visus šos gadus tāda pakalpojuma pat rēķinā nebija. Paldies, ka uzklausījāt! Gaidīšu atbildi!
1. Pakalpojuma sniedzējam (ūdens apgādes uzņēmumam) klients ir māja kopumā, nevis dzīvoklis.
2. Ar pakalpojuma sniedzēju ir jānorēķinās pēc ūdens skaitītāja mājas ievadā (tātad par visu mājā patērēto ūdeni).
3. Skaitītāji dzīvokļos ir tikai tādēļ, lai kaut cik godīgi sadalītu starp visiem lietotājiem mājā patērēto ūdens daudzumu (ko uzskaitījis mājas ievada skaitītājs).
4. Ūdeni kā vielu pēc dzīvokļos uzstādīto skaitītāju rādījumiem precīzi nevar uzskaitīt, turklāt ir iespējamas negodīgas darbības no pašu dzīvokļu īpašnieku puses.
5. Dzīvokļu skaitītāji parasti ir lētāki, ar mazāku precizitāti, tamdēļ 20% kļūda ir tehniski iespējama pat bez negodīgām darbībām.
Dzīvokļu īpašnieki paši var domāt, kā piemeklēt godīgāku ūdens sadales veidu, bet jāatceras viens - ūdens apgādes uzņēmumam vienmēr ir jāapmaksā 100% apmērā tas ūdens daudzums, kas uzskaitīts mājas ievada skaitītājā.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!