“Ryanair On Time Performance Awards” (Laicīgas darbības izcilības balva) ir nozīmīgs nozares apbalvojums, jo balstās uz punktualitātes rādītājiem – kritiski svarīgu kvalitātes un efektivitātes indikatoru lidostām un aviokompānijām. Kategorija “Best ASP Front of House Staff” (Labākā lidostu pakalpojumu sniedzēju klientu apkalpošanas komanda) īpaši izceļ klientu apkalpošanas kvalitāti un operatīvo izcilību.
Ņemot vērā, ka “Ryanair” ir Eiropas lielākais zemo cenu pārvadātājs un konkurence starp Austrumeiropas lidostām ir ļoti augsta, šī atzinība apliecina RIX GH komandas profesionalitāti un starptautisku atzinību. “Ryanair” vērtējumā tiek ņemti vērā tādi snieguma rādītāji kā laicīga izlidošanas sektoru atvēršana un aizvēršana, rokas bagāžas pārbaude un maksājumu pieņemšana, ielidojošās un izlidojošās bagāžas apkalpošana, lidojuma dokumentācijas sagatavošana, lidaparāta sagatavošana izlidošanai un kopējais reisa apgrieziena laiks.
“Šis apbalvojums ir apliecinājums mūsu komandas profesionalitātei un atdevei. Esam lepni, ka mūsu darbs tiek novērtēts starptautiskā līmenī,” uzsver RIX Rīgas lidostas Virszemes apkalpošanas departamenta direktors Gints Gariņš.
***
RIX Rīgas lidosta ir strauji augošs Ziemeļeiropas gaisa satiksmes mezgls, kas savieno Baltijas valstis ar Eiropas darījumu centriem un iecienītiem atpūtas galamērķiem. Apzinoties savu lomu un atbildību Latvijas tautsaimniecībā, Rīgas lidosta attīsta ilgtspējīgus pakalpojumus un infrastruktūru, rūpējoties par darbiniekiem un apkārtējo vidi, ejot kopsolī ar sabiedrību un vietējo kopienu. Pievienojoties iniciatīvai “Net Zero 2050”, Rīgas lidosta ir apņēmusies sasniegt klimata neitralitāti līdz 2035.gadam.



