DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
Šodien
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Uzņēmējdarbība

“Latvijas Pasts” atklāj klientu centru “Kauguri”

Publicitātes attēls

No 25. septembra Kauguru pasta nodaļu Skolas ielā aizstās jaunā koncepta klientu centrs “Kauguri”. Tas atradīsies tirdzniecības centrā “Maxima”, Talsu šosejā 25, Jūrmalā, tādējādi nodrošinot klientiem ērtu piekļuvi pasta un maksājumu pakalpojumiem ne tikai darba dienās, bet arī brīvdienās.

“Latvijas Pasts”, pielāgojoties mainīgajiem cilvēku paradumiem, pakāpeniski Latvijā ievieš jaunā koncepta klientu centrus. Pārmaiņas gaidāmas arī Jūrmalā, kur Kauguru pasta nodaļa no Skolas ielas 48 pārcelsies uz tirdzniecības centru “Maxima”, Talsu šosejā 25, iegūstot klientu centra “Kauguri” nosaukumu.

Pasta un maksājumu pakalpojumi šeit būs pieejami ne tikai katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz 19.00, bet arī brīvdienās: no plkst. 10.00 līdz 15.00.

Klientu centra ierīkošana tirdzniecības centrā iedzīvotājiem atvieglo pakalpojumu saņemšanu, jo tā apmeklējums vairs nebūs jāieplāno atsevišķi, to varēs paveikt līdztekus ikdienas pirkumiem, turklāt arī brīvdienās un ilgākā darba laikā. Tāpat jaunās telpas ir pielāgotas piekļuvei cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un arī ar bērnu ratiņiem, turklāt pie tirdzniecības centra atrodas plašs automašīnu stāvlaukums.

Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē Jūrmalā var saņemt arī Dubultu pasta nodaļā (Strēlnieku prospektā 16) un Slokas pasta nodaļā (Hercoga Jēkaba ielā 7 k-3).

Attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. Pakomāti pieejami arī jūrmalniekiem: Talsu šosejā 25 un 40, Dubultu prospektā 42a, Asaru prospektā 14, Engures ielā 3, Ventspils šosejā 30, Meža prospektā 36 k-1, Viestura ielā 22 un Tukuma ielā 12.

Pagājušajā gadā visi uzņēmuma āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos integrēta vēstuļu kastītes funkcija. Tas nozīmē, ka, dodoties pie pakomāta, lai saņemtu vai nosūtītu sūtījumu, vienlaikus ikviens var parūpēties arī par savas korespondences nosūtīšanu, to ievietojot zem darba ekrāna esošajā atverē, kas marķēta ar uzrakstu “Vēstuļu kastīte”.

Izmantojot pakomātu pakalpojumu, iespējams nosūtīt arī ierakstītas vai apdrošinātas vēstules, tās iepriekš noformējot pašapkalpošanās vietnē mans.pasts.lv. Pašapkalpošanās vietne ne tikai apvieno plašu pasta pakalpojumu klāstu, ko viegli noformēt elektroniski, bet arī vienuviet saglabā visu informāciju par klienta sūtījumiem.

Šogad “Latvijas Pasts” paredzējis atvērt 15 jaunā koncepta klientu centrus visā Latvijā. Citviet jaunais koncepts tiks ieviests esošajās telpās, bet citur – jaunās, primāri – tirdzniecības centros. 

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI