DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
22. septembrī, 2022
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Vide

“Latvijas valsts meži” – 2022. gada Latvijas zaļākais un cilvēcīgākais zīmols

2022. gada "Baltijas Zīmolu forumā" noteikti šī gada mīlētākie, zaļākie un cilvēcīgākie Latvijas, Lietuvas un Igaunijas zīmoli dažādās kategorijās. Apkopojot sabiedrības vērtējumu, AS “Latvijas valsts meži” (LVM) arī šogad saņēma augstāko vērtējumu divās kategorijās – Latvijas zaļākais un cilvēcīgākais zīmols.

LVM izdevies pārliecinoši saglabāt līderpozīcijas kā Latvijas zaļākajam zīmolam, kur sabiedrības pārstāvji vērtē zīmolu “zaļumu” jeb draudzīgumu videi. Otro vietu zaļāko zīmolu Latvijā topā ieņem topā “Tesla”, bet trešajā vietā ierindojas farmācijas zīmols “Silvanols”. Par zaļāko zīmolu gan Lietuvā, gan Igaunijā atzīts zīmols “Tesla”. Zaļāko zīmolu kategorijā Baltijā uzvaras laurus plūca elektromobiļu ražotājs “Tesla”, aiz sevis atstājot degvielas uzpildes stacijas “Neste” un apģērbu tirdzniecības zīmolu “H&M”, attiecīgi topa otrajā un trešajā vietā.

Cilvēcīgāko zīmolu kategorijā uzvaras plūca “Latvijas valsts meži” zīmols, kam seko “CSDD” topa otrajā vietā un zāļu ražotājs “Grindex” trešajā vietā. Par Cilvēcīgāko zīmolu Baltijā atzīts “TV3”, aiz sevis otrajā vietā atstājot portālu “Delfi”, bet trešajā vietā – “Swedbank”.

“Uzņēmuma “Latvijas valsts meži” iegūtās 1. vietas kategorijās kā zaļākais un cilvēcīgākais zīmols ir nozīmīgs sasniegums, kam pamatā ir katra uzņēmuma darbinieka ikdienas darbs mežā, kokaudzētavā, atpūtas vietās un klientu centros visā Latvijā. Paldies, kolēģiem par darbu, paldies Latvijas iedzīvotājiem par uzticību un mūsu darba novērtējumu,” norāda LVM Komunikācijas daļas vadītājs Tomass Kotovičs.  

balvas

Mīlētākais mediju zīmols Baltijā un arī Lietuvā ir “TV3”. Latvijas topā pirmo vietu ieņem televīzijas kanāls “LTV1”, aiz sevis otrajā vietā atstājot “TV3”, bet trešajā vietā – “Delfi”.

Latvijā mīlētākie zīmoli tiek noteikti jau 18. reizi, bet Baltijas mērogā – 11. reizi. Rezultātus nosaka Baltijas iedzīvotāji, balstoties uz "Brand Capital" dzīvesstila pētījumu.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU