Latvijas Pasta Eksprespasts saņēmis Pasaules Pasta savienības savienības EMS kooperatīva snieguma un klientu apkalpošanas balvu (EMS Performance and Customer Care Award), kuras iegūšanai nepieciešama dažādu kritēriju izpilde gan klientservisā, gan palīdzības nodrošināšanā citu valstu pasta uzņēmumiem.
Latvijas Pasta Eksprespasts 2021.gadā izpildījis visus minētos kritērijus, piemēram, atbilžu sniegšanā noteiktā laikā klientiem un pasta uzņēmumiem, klientservisa pieprasījumu izpilde noteiktā laika termiņā, skaidra un pilnīga informācija par sūtījumu statusu u.tml.
“Latvijas Pasta Eksprespasts noteicis pats sev ļoti augstu latiņu klientu apkalpošanā, un esam gandarīti, ka šie mūsu centieni pamanīti arī pasaules mērogā,” uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons.
“Noteikti vēlos pateikties mūsu klientiem par uzticību un Eksprespasta komandai par atdevi un iesaisti, ik dienas sniedzot pakalpojumus un nodrošinot klientu servisu augstā līmenī,” piebilst A.Karahons.
Šo atzinību Latvijas Pasta Eksprespasts ieguva pirmo reizi; vairākus gadus Eksprespasts ieņem pirmās vietas citā Pasaules Pasta savienības EMS kooperatīva dalībvalstu pētījumā, kurā vērtēti pakalpojumu kvalitātes rādītāji. EMS kooperatīvā ietilpst 198 valstu uzņēmumi.
Eksprespasta kurjerpasts, izmantojot Latvijas Pasta un sadarbības partneru plašo piegādes tīklu, spēj nogādāt sūtījumus ātri un droši ne tikai Latvijā, bet arī dažādās pasaules valstīs.
Uzņēmumiem tiek piedāvāta daudzveidīga sūtījumu piegāžu sistēma ar vairākām papildu iespējām, atrodot pieņemamākos biznesa risinājumus un individuālu pieeju katram klientam.