DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
08. jūnijā, 2020
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Satiksme

Latvijas Pasta Eksprespasta kurjeru serviss atkārtoti iegūst pirmo vietu pasaulē

Publicēts pirms 3 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Pasaules Pasta savienības (Universal Postal Union) Eksprespasta kooperatīva (Expressmail Service CooperativeEMS) 198 dalībvalstu konkurencē Latvijas Pasta Eksprespasts arī 2019.gadā atzīts par labāko kurjerpasta servisu pasaulē – tam piešķirts zelta līmeņa kvalitātes novērtējums un pirmā vieta. Eksprespasta sūtījumu piegādes rezultātus visas pasaules EMS uzņēmumos ik gadu vērtē starptautiskā auditorkompānija PriceWaterhouseCoopers, un Latvijas Pasta Eksprespasts ieguvis augstāko vērtējumu visos analizētajos kvalitātes rādītājos.

Latvijas Pasta Eksprespasts jau vairāku gadu garumā ieņem pirmās vietas Pasaules Pasta savienības EMS kooperatīva dalībvalstu uzņēmumu vidū un arī 2019.gadā ir atkārtoti ierindojies pirmajā vietā 198 valstu uzņēmumu konkurencē, liecina EMS kooperatīva sniegtā informācija. 


PriceWaterhouseCoopers pētījums veikts visā pasaulē, katru ceturksni fiksējot, analizējot un izvērtējot katras dalībvalsts eksprespasta uzņēmuma kvalitātes  rādītājus – savlaicīga sūtījumu piegāde, operatīva datu apmaiņa, klientu servisa kvalitāte, pārrobežu sūtījumu pieaugums, atbilstoša un ātra atbilžu sniegšana, sūtījumu ceļa izsekošana – un citus faktorus.


“Sadarbībā ar ārvalstu kolēģiem Eksprespasts sniedz ātrus un ērtus piegādes pakalpojumus no rokas rokā daudzās pasaules valstīs, kas patlaban Covid-19 krīzes iespaidā diemžēl tiek kavēti globālā līmenī. Taču 2019.gada rezultāti liecina, ka Latvija eksprespasta servisu nodrošina visaugstākajā līmenī. Šis novērtējums motivē mūsu darbiniekus turpināt strādāt tā, lai klienti ir apmierināti un mūsu kolektīvs – gandarīts par paveikto,” uzsver Latvijas Pasta Eksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons. 


Atbilstoši PriceWaterhouseCoopers pētījuma rezultātiem Latvijas Pasta Eksprespasts noteiktajā laikā piegādā 99% sūtījumu, 98% sūtījumu nodrošina operatīvu datu apmaiņu un 95% gadījumu sniedz klientu servisu nepieciešamajā līmenī. No Latvijas izsūtīto eksprespasta pārrobežu sūtījumu skaits 2019.gadā pieaudzis par 150%, klientiem atbildes pa tālruni 85% gadījumu sniegtas 20 sekunžu laikā un sūtījumu izsekojamība tiek nodrošināta pilnīgi visiem sūtījumiem. 


Latvijas Pasta Eksprespasta rezultāti EMS kooperatīva uzdevumā veiktajā PriceWaterhouseCoopers pētījumā jau vairāku gadu garumā atbilst pirmajām pozīcijām gan Eiropas, gan pasaules eksprespasta uzņēmumu konkurencē.


Eksprespasts sniedz piegādes pakalpojumus no rokas rokā visā pasaulē, un atšķirībā no citiem sūtījumu veidiem šo sūtījumu ceļam iespējams izsekot visās pasaules valstīs, kur šis pakalpojums tiek piedāvāts. 

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI