Tikšanās laikā G.Kaminskis pauda gandarījumu, ka, neskatoties az dažkārt atšķirīgiem viedokļiem, sadarbība ar Satiksmes ministriju joprojām ir konstruktīva, kur abas puses ir gatavas kopīgi rast nepieciešamos risinājumus nozarē un pašvaldībām būtiskos jautājumos. Ņemot vērā autoceļu stāvokli Latvijā, pašvaldības ir ieinteresētas finansējuma palielināšanā autoceļiem, tāpēc ir kopīgi jāstrādā šī mērķa sasniegšanai.
Puses vienojās jau tuvākajā laikā kopīgi izskatīt konkursa par sabiedriskā transporta pakalpojumu turpmāko nodrošināšanu reģionālajā autobusu maršrutu tīklā laika no 2021. līdz 2030. gadam rezultātiem, izvērtējot tā finanšu ietekmi uz valsts budžetu.
Tāpat komitejā plānots runāt par jau ilgstoši nepietiekamo bāzes finansējumu pasažieru pārvadājumiem un turpmāk nepieciešamajiem risinājumiem, tai skaitā komercpārvadājumu organizāciju. Puses bija vienisprātis, ka komercpārvadājumi ir organizējami tikai teritorijās, kur nav iespējami dzelzceļa pārvadājumi.
Savukārt šī gada aprīlī plānotas LPS un Satiksmes ministrijas ikgadējās sarunas, kurās puses meklēs kopsaucēju budžeta pieprasījumam sabiedriskajam transportam un autoceļu ilgtspējīgam finansējumam 2022.gadā, kā arī vidējam termiņam.
Vienlaikus ministrs apliecināja, ka tiks izstrādāta kārtība, kādā veidā pašvaldībām būtu pārņemami valsts vietējie autoceļi, paredzot arī valsts finansējumu vismaz pieciem gadiem. Klātesošie atbalstīja, ka šāda vietējo ceļu pārņemšana iespējama uz brīvprātības principa, abām pusēm par to vienojoties.
Tikšanās laikā arī tika pārrunāta iespējamība, ka varētu pārskatīt valsts mērķdotāciju piešķiršanas politika pašvaldību autoceļu un ielu finansējumam, par ko gan tiktu organizētas atsevišķas plašākas diskusijas ar pašvaldībām.