DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
17. jūlijā, 2017
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Satiksme

Autoceļa Rēzekne–Gulbene posmā atjaunots segums

Publicēts pirms 7 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>
Uz autoceļa Rēzekne–Gulbene (P36) posmā no Kapūnes līdz krustojumam ar vietējo autoceļu Lubāna–Upatnieki (V842) (56,47.-65,60. km) ir veikti ceļa virsmas apstrādes darbi.

Virsmas apstrāde ir asfaltbetona ceļu saglabāšanas metode, ko izmanto uz ceļiem ar salīdzinoši nelielu satiksmes intensitāti. Veicot virsmas apstrādi, uz asfalta tiek izlieta bitumena emulsija un izbērtas šķembiņas, kas salīp ar emulsiju. Ja ceļa virsma nav gluda, tad virskārtu pirms tam izlīdzina. Šāds segums ir raupjāks un trokšņaināks nekā asfaltbetons, taču tas ir ievērojami lētāks un ekonomiski izdevīgās, īpaši uz autoceļiem ar nelielu satiksmes intensitāti.

Posmā, kur tika veikta virsmas apstrāde, autovadītājiem bija jāievēro ātruma ierobežojums. Braukšanas ātrums pēc virsmas apstrādes tiek ierobežots, lai šķembas labāk un drošāk saliptu ar bitumena emulsiju, kā arī tamdēļ, ka lielā ātrumā braucošs transports ar riepām var izraut nesen ieklātos akmentiņus un tie var trāpīt citu automašīnu stiklos. Kad šķembas un bitumens ir saķērušies un piebraukti, šķembu pārpalikums no autoceļa tiek noslaucīts un braukšanas ātruma ierobežojums noņemts, tiek uzkrāsots ceļa horizontālais marķējums.

Seguma atjaunošanu šajā autoceļa posmā veica SIA Krustpils, darbu līgumcena bija 165 tūkstoši eiro.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI