DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
18. janvārī, 2017
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Tieslietas

Uzņēmumu reģistra Rīgas nodaļā ieviesta jauna klientu plūsmas organizācija

Turpmāk Uzņēmumu reģistra (turpmāk – UR) Rīgas reģionālās nodaļas klientiem tiks nodrošināta iespēja iepriekš pieteikties uz konkrētu klātienes pakalpojumu sev izdevīgā laikā. Pierakstīties klātienes pakalpojumiem iespējams UR tīmekļa vietnē www.ur.gov.lv.

Uzņēmumu reģistrs pozitīvi vērtē, ka lielākā daļa klientu ar iestādi sadarbojas attālināti, izmantojot elektronisko pakalpojumu sniegtās iespējas, un aicina šo saziņas veidu izmantot aktīvāk. Taču saglabājas noteikts klientu loks, kas UR pakalpojumus izvēlas saņemt klātienē. Lai nodrošinātu augstu kvalitāti un apkalpošanu, tiek apzinātas klientu vajadzības un iespējas tā īstenošanā.

Iepriekšējs pieraksts uz klātienes pakalpojumiem ir nepārprotama tendence apkalpošanas sfērā visā pasaulē. Šādu praksi ievieš gan valsts, gan privātā sektora organizācijas ar lielu klātienes klientu skaitu. Iepriekš pierakstoties būtiski samazinās klienta pavadītais laiks iestādē, patērētais laiks gaidot rindā, kā arī tiek nodrošināta iespēja precīzāk prognozēt pakalpojuma saņemšanai paredzēto laiku.

Piesakoties pakalpojumam UR tīmekļa vietnē, klients saņems identifikatoru QR koda formā, kuru nolasīs pie rindu sistēmas termināļa ierodoties UR Rīgas reģionālajā nodaļā.

Paredzams, ka nākotnē arvien vairāk klientu izmantos iepriekšējās pieteikšanās iespēju, tādējādi samazinot gaidīšanas laikus nodaļā. UR Rīgas nodaļā ir arī ieviesta rindu vadības sistēma Q-flow, kura pilnībā integrēta ar iepriekšējā pieraksta sistēmu, kura paralēli iepriekšējam pierakstam nodrošina iespēju pieteikties pakalpojumam klientu zāles apmeklējuma laikā parastā rindas kārtībā uz visiem klātienes pakalpojumiem, t.i., dokumentu iesniegšana, izsniegšana, parakstu apliecināšana u.c.

Jaunās sistēmas ieviešana sniedz nozīmīgu uzlabojumu arī paša UR procesu plānošanā un uzturēšanā. Sistēmas ieviešana ļaus daudz produktīvāk plānot personāla noslodzi klientu apkalpošanā, prognozēt klientu pieplūdumu, kā arī automatizēs funkcijas, kurām līdz šim ticis izmantots cilvēku resurss. Sistēma nodrošinās precīzus statistikas datus par klientu apkalpošanu, kas noderēs turpmāku uzlabojumu plānošanā.

Sistēmas piegādi un pielāgošanu UR vajadzībām nodrošina SIA Connect IT.

Baiba Danovska
Sabiedrisko attiecību speciālists
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
PIEKRĪTU