Sarunas gaitā LDz vadītājs ar Rīgas mēru vienojās regulāri apsekot vietas, kur robežojas dzelzceļa nodalījuma joslas ar pilsētas teritoriju un ielām, lai konstatētu, kurās problēmvietās jāizveido drošas pārejas un kuras vietas jānorobežo, lai nebūtu iespējama nedroša sliežu šķērsošana. Abas puses uzsvēra šī jautājuma risināšanas būtisko nozīmi, lai uzlabotu drošību dzelzceļa tuvumā.
Tāpat tika pārrunāts Kundziņsalas projekts, kas tiek attīstīts, lai atbrīvotu Rīgas vēsturisko centru no termināļiem, pārceļot tos uz kreiso krastu.
Sarunas gaitā tika apspriesti arī jautājumi saistībā ar Torņakalna teritoriju, kur pašvaldība vēlas attīstīt sabiedriskā transporta mezglu, trokšņu izolācijas sienām un elektrifikācijas projektu.
"Rīga ir nozīmīgs dzelzceļa transporta mezgls, tādēļ pašvaldība mums ir ārkārtīgi svarīgs sadarbības partneris. Ir būtiski atrast kompromisus un veidot konstruktīvu sadarbību gan ikdienas problēmu risināšanā, gan arī domājot par stratēģisku transporta tīkla attīstību nākotnē," uzsvēra VAS "Latvijas dzelzceļš" valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš.
N.Ušakovs uzsvēra tikšanās nozīmīgumu, pamatojoties uz to, ka LDz ir viens no lielākajiem darba devējiem, kā arī būtisks partneris pilsētvides un pilsētas transporta sistēmas attīstībā: "Pilsēta kopā ar "Latvijas dzelzceļu" risina un turpinās risināt aktuālos jautājumus, kas svarīgi gan Rīgas iedzīvotājiem, gan visai valstij. Mums ir kopīga izpratne par veicamajiem darbiem".
Sarunas noslēgumā abas puses vienojās sadarboties un atbalstīt Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) iniciatīvu organizēt "Astana EXPO 2017" Latvijas stendu, kā arī pateicās viens otram par sapratni un sadarbību ikdienas problēmu risinājumu meklējumos.
VAS "Latvijas dzelzceļš"
Sabiedrisko un korporatīvo attiecību daļa