Eksperimenta maksimālais garums bija 2,5 minūtes. Ar "Oculus Rift" virtuālās realitātes briļļu palīdzību, kas reaģē uz lietotāja galvas kustībām, simulējot klātbūtnes efektu, eksperimenta dalībniekiem bija iespēja iejusties kampaņas videoklipa galvenā varoņa "Autovadītāja" lomā, cenšoties noturēt acu kontaktu ar pretī sēdošo "Ceļu". Vienlaikus autovadītāja uzmanību novērsa mobilā ierīce, kurā pienāca zvani un paziņojumu signāli. Virtuālās realitātes eksperimenta rezultāti liecina, ka 50% eksperimenta dalībnieku no ceļa novērsās jau pēc pirmā signāla, savukārt 24% – pēc otrā signāla.
Kampaņas virtuālās realitātes eksperimentā varēja piedalīties 14 vietās visā Latvijā – LMT mobilā satura centros, apdrošināšanas sabiedrības ERGO birojos, kā arī CSDD nodaļās – Rīgā, Jelgavā, Valmierā, Daugavpilī, Jēkabpilī un Liepājā. Pieņemot izaicinājumu ielūkoties acīs "Ceļam", visaktīvāk eksperimentā piedalījušies iedzīvotāji reģionos.
Ar kampaņu "Skaties Ceļam Acīs!" autovadītāji tika aicināti brauciena laikā 100% uzmanību veltīt ceļu satiksmei, liekot aizdomāties, ka autovadīšana nav savienojama ar mobilo ierīču lietošanu. CSDD arī atgādina, ka ar šī gada 1.janvārī spēkā stājās grozījumi Ceļu satiksmes likumā, kas šoferiem braukšanas laikā aizliedz lietot ne vien mobilos telefonus, bet arī piezīmjdatorus, planšetdatorus vai viedierīces.
Kampaņas sadarbības partneri Valsts policija, "Latvijas Mobilais Telefons" un apdrošināšanas sabiedrība ERGO. Kampaņa tika daļēji finansēta no OCTA līdzekļiem.
Papildu informācija par kampaņu: http://ej.uz/fq6i
CSDD Sabiedrisko attiecību daļa