www.7guru.lv un Lattelecom ideju konkursā uzvar Vidzemes augstskolas studentes
Latvijā pirmā profesionālā sabiedrisko attiecību, reklāmas, mārketinga portāla www.7guru.lv un vadošā elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēja valstī Lattelecom rīkotajā ideju konkursā studentiem par labākajām tika atzītas studentes no Vidzemes augstskolas: Vaira Avota, Līva Dāvidsone un Līva Jēgere.
Konkursa laikā studentiem bija jāizstrādā integrēto komunikāciju plāns produktam Lattelecom TV. Par labāko žūrija atzina Vidzemes augstskolas studenšu Vairas Avotas, Līvas Dāvidsones un Līvas Jēgeres darbu, ierindojot to pirmajā vietā. Šajā darbā visveiksmīgāk ticis pildīts konkursa nosacījums apvienot radošas idejas ar to racionālo pamatojumu. Žūrijas atzinību izpelnījās un otro vietu konkursā ieņēma Latvijas Universitātes students Mihails Kozlovskis, bet trešo vietu - Starptautiskās praktiskās psiholoģijas augstskolas studente Sevda Latkovska un Rīgas Tehniskās universitātes studente Zane Vītola.
Iveta Antonišķe www.7guru.lv pārstāve: „Rīkojot šo konkursu, devām studentiem iespēju parādīt savas zināšanas, idejas un izpratni par integrētajām komunikācijām potenciālajiem darba devējiem, tādā veidā iegūstot neatsveramu pieredzi. Domāju, studentiem tas ir izdevies! Esmu ļoti iepriecināta par studentu lielo aktivitāti un iniciatīvu, piedaloties šajā konkursā. Gribu uzsvērt, ka visi studenti savu darbu izstrādē bija ieguldījuši milzīgu darbu un laiku.”
„Vērtējot konkursa darbus, iepriecināja tas, ka vairāki dalībnieki bija nopietni strādājuši, veicot tirgus izpēti un salīdzinājumu ar konkurentiem. Studentu izpētes darbi ļāva mums saprast, kādas produkta īpašības ir svarīgas studentu auditorijai un ieklausīties arī jaunās atziņās. Mans ieteikums topošajiem mārketinga speciālistiem būt radošākiem un drosmīgākiem savās idejās, jo tieši šādas idejas bieži vien ir produkta veiksmes stāsta pamatā,” norāda Lattelecom mārketinga direktore Inese Kalveite.
Konkursam sākotnēji bija pieteikušies gandrīz 100 studenti, taču, ņemot vērā konkursa darba izstrādes stingros kritērijus un iespaidīgo apjomu, darbus iesūtīja 11 studenti.
Konkurss norisinājās pērn- no oktobra līdz decembrim, tajā tika aicināts piedalīties ikviens Latvijas augstskolas students. Konkursa žūriju veidoja Latvijas mārketinga, sabiedrisko attiecību un reklāmas nozares profesionāļi: Inese Kalveite (Lattelecom), Aiva Vīksne (Lietišķās informācijas dienests), Iveta Antonišķe (www.7guru.lv), Ojārs Stūre (LSAKA), Andris Blaka (LRA), Ieva Dmitričenko (BA Turība) un Liene Ločmele (Vidzemes Augstskola).
Tā kā konkursa ietvaros dalībniekiem bija jāizstrādā risinājums, kas sevī ietver gan racionālo - stratēģiju noteikšanu un budžeta sastādīšanu -, gan arī kreatīvo uzdevumu - taktiku izstrādi reālam produktam, konkursa sauklis bija „Einšteina racionalitāte + Pikaso kreativitāte = MĀRKETINGA GURU”.
Lattelecom ir vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Uzņēmums piedāvā integrētus elektronisko sakaru un IT pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus. Lattelecom nodrošina arī datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus. Lattelecom grupu veido seši uzņēmumi: Lattelecom, Lattelecom Technology, Lattelecom BPO, Citrus Solutions, Baltijas Datoru akadēmija un LSS.
Papildu informācija:
Eksodus Integrētās Komunikācijas
projektu vadītāja Līva Balode
tālrunis: 22017171, 67350500
liva@eksodus-ik.lv
www.7guru.lv
Lattelecom grupas
preses sekretāre Maija Celmiņa
tālrunis: 67055343; 29273897
maija.celmina@lattelecom.lv
www.lattelecom.lv



