Labdien! Ko darīt, ja ārstniecības persona slimnīcā ņirgājas par pacientu, kā arī izsaka dažādus pārmetumus? Kādas ir pacientu tiesības uz cieņpilnu attieksmi no ārstniecības personāla slimnīcās? Kā rīkoties, ja šīs tiesības tiek pārkāptas? Kā var pierādīt necienīgu ārstniecības personas attieksmi pret pacientu, ja incidenta laikā nav liecinieku?
Pacientam ir tiesības uz laipnu attieksmi no visām viņa ārstniecībā iesaistītajām personām. Ja pacienta ieskatā slimnīcā netiek ievērotas viņa tiesības, tad pacientam ir jāvēršas pie nodaļas vadītāja vai slimnīcas administrācijas, kurai ir pienākums izskatīt pacientu sūdzības.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!