Labdien! Pēc nesenas Dienvidu tilta trešās kārtas atvēršanas stipri palielinājusies transportlīdzekļu kustība pa A7 (Ziepniekkalna ielas) un Bauskas ielas (V1) šķērsojumu (pretim Maxima noliktavām). Līdz ar to no rīta puses veidojas transportlīdzekļu sastrēgumi A7 no Ķekavas puses Rīgas centra virzienā, bet vakaros no Rīgas puses Baložu/Ķekavas virzienā (īpaši pie A7 tirdzniecības centra). Tā kā Bauskas ielai posmā no A7 līdz J.Čakstes gatvei tagad ir sekundārais raksturs un tajā nav novērojams liels transportlīdzekļu daudzums, gan vakaros, gan rītā vai nav iespējams palielināt luksofora zaļās gaismas intervālu A7 un Bauskas ielas šķērsojumā tiem transportlīdzekļiem, kas kustas no Rīgas uz Ķekavu un no Ķekavas uz Rīgu?
Luksofors Valdlauču krustojumā ir pārregulēts un būtiski ir samazināts Valdlauču virziena izbraukšanas laiks, bet acīmredzot tas nav vēl galējais regulējums. Šonedēļ šī luksofora signālplāns tika vēlreiz pārregulēts (11.12.20013.), paredzot galvenajam virzienam vēl lielāku izbraukšanas laiku ar laika nobīdi starp Valdlauču un Baložu krustojumiem.
Par tranzīta kustību caur Valdlaučiem. „Latvijas Valsts ceļi” tuvākajā laikā uzliks attiecīgās ceļa zīmes, kā arī mēs esam lūguši to izdarīt arī Rīgas pilsētai attiecīgi savā teritorijā, lai ierobežotu šo tranzīta kustību virzienā no Dienvidu tilta.
Par situāciju kopumā runājot, ir skaidrs, ka satiksmes intensitāte šajā Rīgas ievadā ir sasniegusi kritisko robežu un bez pilnīgas autoceļa A7 pārbūves pie esošās satiksmes plūsmas ideālu atrisinājumu šeit iegūt nav iespējams. Ja paskatās uz valsts galveno ceļu ievadiem Rīgā, tad autoceļš A7 ir vienīgais, kuram ir tikai divas joslas - pa vienai katrā virzienā. Plus vēl ļoti blīvā apbūve pie Rīgas (Baloži, Ķekava, Katlakalns u.c.).
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!