Kāpēc nevar atgriezties un pēc svētkiem turpināt rehabilitāciju, ja ir Covid-19 potēšanas sertifikāts un tests uzrāda negatīvu rezultātu?
No jautājuma nav saprotams, par kādu rehabilitāciju kādā iestādē tiek runāts. Šajā gadījumā būtu jāvēršas pie iestādes, kurā tika saņemts rehabilitācijas pakalpojums.
Vienlaikus, ja ir aizdomas par to, ka noticis kāds pārkāpums no iestādes, ārsta puses, būtu jāvēršas ar iesniegumu Veselības inspekcijā.
Iesniegumā Veselības inspekcijai jānorāda: iesniedzēja vārds, uzvārds, personas kods, dzīvesvietas adrese, ārstniecības iestāde un ārstēšanās laiks, kontaktinformācija (e-pasts vai tālrunis). Iesniegumam jāpievieno visa jūsu rīcībā esošā dokumentācija, kas varētu būt noderīga lietas izskatīšanā.
Tāpat uz iesnieguma, sūdzības vai priekšlikuma jābūt iesniedzēja parakstam.
Iesniegumu var nosūtīt pa pastu (Klijānu iela 7, Rīga, LV–1012) vai elektroniski, izmantojot e-pakalpojumu Elektronisks iesniegums Veselības inspekcijai.
Visu ekspertīzei nepieciešamo medicīnisko dokumentāciju no ārstniecības iestādēm pieprasīs Veselības inspekcija.
Sīkāku informāciju iespējams iegūt, zvanot uz tālruni 67081600 vai ierodoties Veselības inspekcijā. Inspekcijas darba laiks: katru darba dienu no plkst. 8.30 līdz 12.30 un no 13.00 līdz 17.00.
Viena kalendāra mēneša ietvaros sniedzam 300 e-konsultācijas.
Tā kā limits ir sasniegts, jautājumu varēsi iesniegt, sākot no nākamā mēneša 1.dienas.
Iespējams, ka atbilde uz līdzīgu jautājumu jau ir sniegta, tāpēc izmanto e-konsultāciju meklētāju!