DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
Šodien
Lasīšanai: 2 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Tieslietas

Satversmes tiesa tiešsaistes seminārā iepazīstinās skolēnus ar radošo darbu konkursa tematu “Uzticība Latvijai – ticēt un uzticēties savai valstij”

Publicitātes foto.

Šā gada 17. oktobrī Satversmes tiesa aicina 9. un 12. klašu skolēnus piedalīties tiešsaistes seminārā “Uzticība Latvijai – ticēt un uzticēties savai valstij”. Satversmes tiesa katru gadu tiešsaistē rīko semināru skolēnu radošo darbu konkursa ietvaros, lai pārrunātu ar konkursa tematu saistītos jautājumus un iedvesmotu skolēnus dalībai konkursā.

Tiešsaistes semināru vadīs Satversmes tiesas priekšsēdētāja Irēna Kucina. Skolēni tiks iepazīstināti ar konkursa tematu, mērķi un uzdevumiem, būs arī iespēja uzdot jautājumus.

Tiešsaistes seminārs norisināsies Zoom platformā no plkst. 9.00 līdz 9.40.

Aicinām pedagogus pieteikt klašu vai skolēnu dalību tiešsaistes seminārā līdz šā gada 10. oktobrim, aizpildot anketu.

Saite uz tiešsaistes semināru tiks nosūtīta tikai dalībniekiem, kuri būs aizpildījuši pieteikumu.

Papildu informācija

Līdz šā gada 31. oktobrim (ieskaitot) Satversmes tiesa aicina pedagogus pieteikt vispārējās un speciālās izglītības iestāžu 6. klašu skolēnus zīmējumu konkursam, 9. klašu skolēnus – videodarbu konkursam, savukārt 12. klašu skolēnus – domrakstu konkursam. Šā gada skolēnu konkursa temats “Uzticība Latvijai – ticēt un uzticēties savai valstij”.

Skolēnu radošie darbi jāiesniedz līdz šā gada 5. decembrim. Plašāka informācija par konkursu un pieteikšanās anketa pieejama Satversmes tiesas tīmekļvietnē.

Konkursa mērķis ir stiprināt skolēnu valstisko apziņu un sekmēt līdzdalību demokrātijas procesos, pētot un iedzīvinot Satversmes vērtības. Ar šo konkursu tiek rosināta skolēnu interese par Satversmi, kā arī pilnveidotas viņu zināšanas par Latvijas valsts pamatvērtībām un Satversmes tiesas darbu.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI