Braukšanas ātruma ierobežojums ir 70 km/h, vietā, kur notiek būvdarbi, braukšanas ātrums būs līdz 50 km/h, reverso kustību paredzēts organizēta ar priekšrocības zīmēm un luksoforiem.
Pusotru kilometru garajā posmā izbūvēs 2,25 m platu gājēju un velosipēdistu ceļu ar asfaltbetona segumu un ierīkos jaunu apgaismojumu. Izbūvēs pieejas esošajam dzelzceļa pārbrauktuves šķērsojumam, kas ir VAS Latvijas dzelzceļš pārziņā, kā arī pieeju autobusu pieturvietu pārim “Ūzas" un taktilā bruģa vadlīnijas esošo pieturvietu platformās. Vietās, kur gājēju un velobraucēju ceļa trase ir tuvu autoceļa P97 brauktuvei, paredzēts uzstādīt ceļa drošības barjeras, savukārt uzbērumu posmos virs caurtekām – gājēju drošības barjeras. Posma sākumā paredzēta gājēju automātiskās uzskaites punkta izbūve. Tāpat tīrīs un remontēs esošās caurtekas, kas šķērso pamatceļu, tīrīs grāvjus, arī ārpus ceļa nodalījuma joslas. Posmos, kur konstatēts paaugstināts gruntsūdens līmenis, paredzēta drenāžas izbūve ar drenāžas uztvērējakām.
Lai nodrošinātu projektā paredzētos gājēju un velobraucēju ceļa risinājumus, nepieciešams likvidēt 16 kokus, ciršanu saskaņojusi Jelgavas novada pašvaldības Vides komisija. Lai ceļu remontdarbu ietvaros varētu cirst kokus gar ceļu, VSIA Latvijas Valsts ceļi ir jāsaņem atļauja no pašvaldības, kuras administratīvajā teritorijā atrodas ceļš – to nosaka MK noteikumi Nr. 309 “Par koku ciršanu ārpus meža”. Ciršanu sāks pēc 30. jūnija, kad beidzas lieguma periods.
Darbus veic SIA Vianova par līgumcenu 1 060 901,10 eiro (ar PVN). Projekta autors ir AS Ceļuprojekts, būvuzraudzību nodrošina SIA ACM Projekts.