Ar bitumenu stabilizēti materiāli ir nesaistīti materiāli, kas apstrādāti ar bitumenu (emulsiju vai putu bitumenu), lai uzlabotu izturību un ilgmūžību. Citās valstīs BSM lieto pamata nesošajās kārtās – zem asfaltbetona seguma. Latvijā šāda tehnoloģija līdz šim nav pielietota, taču, ja eksperimentālais posms būs veiksmīgs, tai būs liels potenciāls.
Informācija par BSM tehnoloģijuBūvdarbu posmā braukšanas ātruma ierobežojums ir 70 km/h, darbu vietā – 50 km/h, satiksmi organizē ar ceļazīmēm un vadstatņiem. Darbu laikā ieviesīs arī reversās kustības posmus ar luksoforiem, Vilkastes strauta tilta pārbūves laikā reverso kustību organizēs pa lokālu apbraucamo ceļu. 1951. gadā uzbūvēto Vilkastes strauta tiltu (57,88. km) demontēs un tā vietā izbūvēs caurteku.
Darbu ietvaros visā posmā no Upesgrīvas līdz Rojai sakārtos ūdens atvadi no ceļa, atjaunos pieturvietas, pieturās “Upesgrīva”, “Drupin. bāze” un “Vaisumi” labajā pusē uzstādīs jaunus paviljonus. Aiz Kaltenes, ceļa 68.–69. kilometrā, apzāģēs koku un krūmu zarus, kas traucē redzamību, visā posmā ieklās ceļu horizontālos apzīmējumus.
Par būvdarbiem eksperimentālajā posmā slēgs līgumu ar SIA VIA par līgumcenu 586 251,99 eiro.
Savukārt pārējos darbus veic piegādātāju apvienība VIA un LAU par līgumcenu 2 370 579,2 eiro (ar PVN), būvuzraudzību – SIA Firma L4.
Visus darbus plānots pabeigt līdz šī gada septembrim.