Vispirms tiks sakoptas sabiedriskā transporta pieturvietas un drošības saliņas, zaļās zonas, kā arī ietves. Ietvju kopšana patlaban notiks, izmantojot tikai “sauso tīrīšanu”. Darbi tiks veikti saviem spēkiem, neizmantojot ārpakalpojumu, primāri sākot ar Rīgas vēsturiskā centra ietvēm. Pakāpeniski sākta arī brauktuvju malu sakopšana 1. un 2. uzturēšanas klases ielās, kurās ir intensīvāka satiksmes plūsma.
Ziemas sezonā ietves un brauktuves apstrādā ar slīdamību samazinošu materiālu, kas ielu malās uzkrājas smilšu un nogulšņu veidā. Patlaban smiltis vietām vēl ir slapjas un sasalušas, kas apgrūtina to savākšanu gan uz ietvēm, gan brauktuvju daļā. Tāpat vēl ir iespējams gan sals, gan sniegs, tādēļ darbi noritēs lokāli, tikai dienas laikā, kad gaisa temperatūra pārsniedz 0 grādus un ir piemērota darbu veikšanai. Sekojot līdzi laika prognozei, ielu uzkopšanas darbi jebkurā brīdī var tikt pārtraukti un atsākti, iestājoties labvēlīgiem laika apstākļiem.
Brauktuvju malu attīrīšana daļēji ir mehanizēts process, jo atsevišķās vietās brauktuvju malu attīrīšana ir jāveic ar lāpstām. Ielu tīrīšana un putekļu savākšana ar vakuuma iekārtām jeb tā sauktā “mitrā tīrīšana” tiks sākta, kad diennakts vidējā gaisa temperatūra stabili saglabāsies virs nulles. Pretējā gadījumā var veidoties satiksmes drošībai bīstamas situācijas, kad brauktuves pēc mitrās tīrīšanas var apledot.
Pagaidām, atbilstoši laika prognozēm, plānots, ka pilnvērtīga smilts un nogulšņu savākšana un izvešana pēc ziemas sezonas varētu tikt sākta marta otrajā pusē. Pēc tam tā tiks veikta trīs līdz piecas reizes nedēļā. Tomēr, ja gaisa temperatūra atļaus, regulāra brauktuvju tīrīšana var tikt sākta agrāk.