“Pārvalde nerimstoši strādā pie tā, lai klientiem pakalpojumi kļūtu vēl pieejamāki. Mobilā lietotne Qticket jau ir pierādījusi sevi darbībā, tā ļauj klientiem ietaupīt laiku un ērtāk pieteikties pakalpojumu saņemšanai Pārvaldē,” uzsver Pārvaldes priekšniece Maira Roze.
Šis risinājums ļauj attālināti iestāties rindā, izmantojot viedtālrunī lejupielādētu mobilo lietotni Qticket un tādējādi jau iepriekš uzzinot, kāds ir provizoriskais laiks, kad pienāks kārta saņemt pakalpojumu.
Lietotne ļauj tiešsaistē sekot līdzi rindai katrā konkrētajā nodaļā. Pakalpojumu var pieteikt, piemēram, vēl esot mājās vai tuvojoties Pārvaldes nodaļai. Tādējādi ir iespēja doties uz nodaļu tikai tad, kad tuvojas apkalpošanas laiks. Pārvalde vērš uzmanību, ka attālināti iestāties rindā iespējams 30 minūtes pēc nodaļas darba laika sākuma.
Vienlaikus Pārvalde atgādina, ka pieteikties uzturēšanās atļaujas eID kartes noformēšanai var tikai tad, kad no Pārvaldes saņemts pozitīvs lēmums par uzturēšanās tiesībām Latvijas Republikā.
Šobrīd, izmantojot šo pakalpojumu, iestāties rindā attālināti var četrās nodaļās – Rīgas 1. nodaļā, Rīgas 2. nodaļā, Rīgas 3. nodaļā un Rīgas 4. nodaļā. Tāpat noformēt pastāvīgo vai termiņuzturēšanās atļauju iespējams dzīvās rindas kārtībā vai piesakoties pakalpojuma saņemšanai konkrētā datumā un nodaļā, izmantojot tiešsaistes pieraksta rīku Pārvaldes mājaslapā www.pmlp.gov.lv vai mobilajā lietotnē Qticket.
Qticket mobilo lietotni iespējams lejupielādēt Google Play https://bit.ly/3qD7nh0 vai App Store https://apple.co/3bCQoXS