Svarīgi ir arī tas, ka Liepājas skolēni, kuri Liepājas Universitāti ir skatījuši tikai no ārpuses, tagad redz, kā izskatās iekšā, pie reizes izejot nelielā ekskursijā. Oskara Kalpaka vidusskolas 3. klases skolniece Elīna saka: “Mācību stunda man patika, vislabāk patika rakstīšana. Skolā mums arī ir labi, bet te ir citādāk.”
Neklātienes studentes, kuras kārto eksāmenu, ir atbraukušas no Talsiem, Ozolniekiem, Rīgas, Kuldīgas un citām Latvijas vietām, bet par šo iespēju saka: “Šādi darbojamies pirmo reizi. Skolā esot, palīdz jau vide, kurā tu esi, bet šādas tāfeles mūsu skolā vēl nav. Aprīkojums universitātē tiešām ir labs.”
Angļu valodas mācību stundā skolēni mācījās dažādos tekstos noteikt galveno domu, ar rotaļu un dejošanu izpildīja dažādus mācību uzdevumus, kā arī pildīja rakstīšanas izaicinājumu. Oskara Kalpaka vidusskolas sākumskolas skolotāja Anda Vārdiņa, kura pavadīja skolēnus, vērtē redzēto: “Es arī savā skolā šad un tad pasēžu stundās un ar baudu skatos, kā tās tiek vadītas. Tā ir arī šeit – varu baudīt notiekošo. Angļu valodas stunda ir labi novadīta, turklāt esmu pamanījusi, ka skolēni bieži vien savā starpā sarunājas angliski, tāpēc jau tik labas zināšanas.”
Liepājas Universitātes Pedagoģijas un sociālā darba dekāne Maija Ročāne priecājas par jaunajām iespējām: “Šādi mēs testējam jaunās klases, un studenti var īstenot savas metodes īstā klasē ar skolēniem, bet tepat, mūsu vidē. Prieks par iespēju uzlabot mūsu iespējas un iet līdzi laikam. Mudinām mūsu pasniedzējus sadarboties ar skolām un aicināt skolēnus uz universitāti, turklāt, ja dodam studentiem iespēju izpausties, varam saņemt brīnišķīgas idejas.”