“Klienti no mums sagaida izdevīgus, drošus un ērtus pakalpojumus, un tas saskan ar Latvijas Pasta vīziju būt par pirmo izvēli ikkatra iedzīvotāja sūtījumiem. Ar kampaņas palīdzību vēlamies mainīt iedzīvotāju priekšstatu par pasta pakalpojumu pieejamību. Izvērtējot mūsu klientu vajadzības, piedāvājam dažādus veidus, kā saņemt pasta pakalpojumus – ar pakomātu starpniecību, dodoties uz nodaļām vai klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Individuāla pastnieka vizīte mājās ir īpaši draudzīgs pasta pakalpojumu sniegšanas veids klientiem ārpus lielajām pilsētām,” pauž Latvijas Pasta valdes priekšsēdētāja Beāte Krauze-Čebotare.
Pastnieks klienta dzīvesvietā sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu; pastmarku un aplokšņu iegādi; preses izdevumu abonēšanu; naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu; komunālo un citu rēķinu apmaksu; iemaksas Pasta norēķinu sistēmas kontā u.c.
Latvijas Pasta stratēģiskās pārmaiņas ietver gan efektīvu un kvalitatīvu pakalpojumu ieviešanu, gan uzlabojumus sūtījumu piegādēs un klientu apkalpošanā. Saskaņā ar klientu paradumiem, konkrētas apdzīvotas teritorijas iedzīvotāju skaitu un pasta pakalpojumu izmantošanas apjomu, pasta pakalpojumi tiek sniegti pasta nodaļās, pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai ar pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā.
Pieteikt pastnieka apmeklējumu savā dzīvesvietā, kā arī noskaidrot citus interesējošos jautājumus var katru darbdienu, sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001, kā arī rakstot uz e-pastu: info@pasts.lv.