DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
10. janvārī, 2023
Lasīšanai: 4 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Izglītība

LKA studenti raidierakstā pievēršas kultūras un mākslas mārketinga aktualitātēm: metaverse, influenceri un sociālie tīkli

Publicēts pirms gada. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Publicitātes attēls

gada janvāra trešdienu un piektdienu pēcpusdienās Latvijas Kultūras akadēmijas (LKA) Spotify raidierakstu platformā #LKArunā klausītājiem būs iespēja dzirdēt maģistra studiju “Kultūras menedžments” 1. kursa studentu veidotu tematisko sadaļu “Studenti runā”, kuras uzmanības centrā būs aktualitātes kultūras un digitālajā mārketingā. Pirmā epizode būs dzirdama jau 11. janvārī plkst. 14.00! Piecās epizodes studenti pievērsīsies tādām tēmām kā reklāmas sociālajos medijos un kultūras institūciju labā prakse sociālo mediju mārketingā, TikTok platformas atbalsts akadēmiskajai mūzikai auditorijas sasniegšanā, kā arī māksla metaversē jeb NFT popularitāte Latvijā. Klausies raidieraksta jaunākas epizodes: https://open.spotify.com/show/35IoKXiDQJXFWhT603Y2Zw.

Pirmajā epizodē “Kas meklē – tas atrod” (11.01.) Anda Vaičekone, Artūrs Apsītis, Marta Seržante un Vivija Vītola dalīsies ar idejām un viedokli, vai un kādēļ kultūras institūcijām nepieciešams  mārketingā izmantot apmaksāto reklāmu. Tā kā studenti paši strādā kultūras institūcijās, sarunā tiks apskatīti reklāmas veidi, kas tiek izmantoti Latvijas Nacionālajā operā un baletā, Tallinas ielas kvartālā, Mūzikas namā “Daile” un Ziemeļrīgas Kultūras apvienībā. Neizpaliks arī  sazvērestības teorijas – vai Facebook mūs tiešām noklausās un kāda ir “TikTok” trenda patiesība?

Epizodes “Sapīties sociālajos tīklos” (13.01.) veidotāji – Marta Luīza Treimane, Estere Rožkalne, Anita Ostrovska un Aleksis Valdis Siksnis – kā sarunas viesi aicinās komunikācijas ekspertu Žulijenu Nuhumu Kulibali, kurš no profesionāla skatupunkta komentēs sociālo tīklu izmantošanas pieredzi muzejos, reģionu kultūras centros un kino nozarē. Studenti vērtēs, kā kultūras institūcijai veiksmīgi pārvaldīt sociālos tīklus, iesaistīt komunikācijā vēstnešus, kādā veidā efektīvāk sasniegt mērķauditoriju un kāds satura apjoms nenogurdinātu auditoriju. 

Sabīne Grase, Linda Helēna Griškoite un Anna Lūse epizodē “Akadēmiskā mūzika un mārketings – no “jūs” uz “tu”” (18.01.) mēģinās noskaidrot, vai orķestriem ir, ko meklēt TikTok platformā? Kā akadēmiskajai mūzikai atrast savu auditoriju? Kā arī uzdos provokatīvus jautājumus pašiem mūziķiem par to, cik daudz viņi ir gatavi iesaistīties mārketinga aktivitātēs. Sarunā piedalīsies Latvijas Nacionālās Operas orķestra un Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra mežradznieks Artūrs Krūmiņš un Latvijas Nacionālās Operas orķestra un Liepājas simfoniskā orķestra klarnetists Jānis Igaunis. Mūziķi dalīsies iespaidos un pieredzē par mārketinga lomu orķestru darbā un piedāvās savu redzējumu par iespējām iesaistīt mūziķus mārketinga aktivitātēs.

Epizodē “Ietekmēt vai ietekmēties?” (20.01.) Kristiāna Paula Lībiete, Līna Ozola, Una Zvejniece un Egija Salaciete diskutēs par ietekmeļu jeb influenceru lomu jauniešu izglītības izvēlē. Vai influenceriem vajadzētu ietekmēt izglītības izvēli un vai sabiedrībai vajadzētu ietekmēties?

Noslēdzošajā epizodē “Māksla metaversē” (25.01.) Anastasija Muskare un Karīna Balgalve uz sarunu aicinās ielu mākslinieku Kiwie, lai noskaidrotu, kā radās ideja par ielas mākslas darbu digitalizēšanu un kas ir NFT (A non-fungible token). Kāda ir NFT popularitāte Latvijā un vai digitālā māksla un mākslīgais intelekts spēs aizstāt reālos mākslas darbus nākotnē?

Latvijas Kultūras akadēmijas raidieraksts #LKArunā ir platforma studentiem, jaunajiem pētniekiem un māksliniekiem aktuālu tēmu prezentēšanai, formālām un neformālām sarunām, kā arī radošiem eksperimentiem un jaunrades tapšanai tiešsaistē.

Raidieraksta tematiskā sadaļa tapusi studiju kursa “Kultūras un digitālais mārketings” ietvaros.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI