Uzlabojot klientu un darbinieku ērtības, veidojot patīkamu gaisotni pasta nodaļās, modernizējot tirdzniecības iespējas un radot vienotu vizuālo tēlu, Latvijas Pasts ir realizējis pārmaiņu projektu 44 pasta nodaļu dizainā un funkcionālajā nodrošinājumā visā Latvijā. Nodaļās veikts kosmētiskais remonts, pārveidotas apkalpošanas letes, ieviests moderns tirdzniecības aprīkojums, pārskatīts un atjaunots tirgojamo preču sortiments, kā arī radīts vienots dizains atbilstoši uzņēmuma vizuālā standarta vadlīnijām.
Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns: “Latvijas Pastam vēsturiski izveidojies vairāku simtu pasta nodaļu tīkls – esam sazarotākais uzņēmums visā valstī. Tāpēc jo būtiskāk virzīties uz 21.gadsimtam atbilstošas vides veidošanu klientu apkalpojošajā sfērā. Mūsu plānos ir kļūt arvien atvērtākiem un klientiem draudzīgākiem, un pirmās četrdesmit četras nodaļas ir tikai sākums tam, kādi gribam izskatīties gan klientu, gan darbinieku acīs, strādājot un piedāvājot pakalpojumus.”
Atbilstoši pārmaiņu plānam pārveidotas 18 pasta nodaļas Rīgā – 1., 4., 5., 9., 11., 14., 15., 16., 20., 21., 35., 39., 55., 57., 58., 69., 82. un 83.pasta nodaļa –, kā arī astoņas nodaļas galvaspilsētas apkaimē: Ādažos, Baldonē, Kauguros, Ķekavā, Piņķos, Ropažos, Salaspilī un Siguldā. Piecas nodaļas piedzīvojušas pārmaiņas Kurzemē – Liepājas 3. un 16., Pāvilostas, Saldus un Ventspils 1.pasta nodaļa, četras Latgalē – Balvu, Līvānu, Krāslavas un Rēzeknes 4.pasta nodaļa, četras Vidzemē – Alūksnes, Limbažu, Salacgrīvas un Smiltenes pasta nodaļa, četras Zemgalē – Iecavas, Ikšķiles, Jelgavas 7. un Ogres 3.pasta nodaļa.
Atjaunoto nodaļu vizuālais risinājums aplūkojams te.
Pēdējos gados Latvijas Pasts aktīvi īsteno klientiem un darbiniekiem labvēlīgākas vides veidošanas projektus pasta nodaļās.