Būvdarbu posmu iespējams apbraukt pa Rīgas apvedceļu (A5), Liepājas šoseju (A9) un reģionālo autoceļu Jelgava (Tušķi)–Tukums (P98) (sk. kartē). Šis maršruts ir par 15 km garāks nekā Ventspils šosejas maršruts.
Sestdien satiksmi būvdarbu posmā regulēs ar ceļazīmju vairogiem un vadstatņiem, atkarībā no transporta plūsmas intensitātes iespējama arī reversā satiksme pa vienu joslu ar regulētāju palīdzību. Braukšanas ātruma ierobežojums visā būvdarbu posmā ir 70 km/h, darbu zonā – 50 km/h. Būvdarbu posms būs izbraucams visiem transporta veidiem, ievērojot ieviestos satiksmes ierobežojumus.
Svētdien būvdarbu posmā saglabāsies tikai braukšanas ātruma ierobežojums 70 km/h.
Savukārt no pirmdienas, 28.marta, būvdarbu posmā pakāpeniski ieviesīs līdz trim ar luksoforu regulētiem posmiem, braukšanas ātruma ierobežojums visā būvdarbu posmā būs 70 km/h, reversās kustības posmos – 50 km/h. Par šiem satiksmes ierobežojumiem plašāka informācija sekos.
Autobraucēju ievērībai! Pirmajā būvdarbu nedēļā konstatēts, ka daļa autovadītāju neievēro A10 būvdarbu posmā noteiktos ierobežojumus. Aicinām ievērot luksoforu un satiksmes regulētāju signālus un nepārsniegt atļauto braukšanas ātrumu, lai neapdraudētu citus satiksmes dalībnieku un būvnieku drošību un dzīvību!
Jau vēstījām, ka Ventspils šosejas posmā no Kūdras līdz pagriezienam uz Ķemeriem plānots veikt ceļa segas pilno pārbūvi. Lai nodrošinātu ceļa nestspēju visā posmā, vietās, kur tas ir nepieciešams, tiks norakts kūdras slānis, aizstājot to ar derīgu grunti. Posmā izbūvēs drenējošo un salturīgo slāni, pamatus un trīs kārtās ieklās asfaltbetonu. Savukārt posmā no Ķemeru pagrieziena līdz Smārdes pagriezienam veiks asfaltbetona seguma izlīdzinošo frēzēšanu, ceļa profila labošanu un ieklās asfaltbetona segumu trīs kārtās.
Tiks sakārtota arī ūdens atvades sistēma un pārbūvētas deviņas caurtekas. Plānots pārbūvēt abus tiltus pār Vēršupīti, atjaunot sabiedriskā transporta pieturvietu “Pagrieziens uz Ķemeriem” un izbūvēt jaunu pieturvietu “Kūdra”.
Lai uzlabotu satiksmes drošību, posmā tiks ierīkota akustiskā ribjosla, kā arī:
- A10 / Kalnciems–Kūdra (P101) krustojumā izbūvēs kreiso nogriešanās joslu, braucot virzienā no Rīgas;
- pagrieziens uz Ķemeriem (krustojums ar Tukuma ielu) tiks pārbūvēts, saglabājot to kā T veida krustojumu bet paredzot atsevišķu joslu kreisā pagrieziena veikšanai virzienā no Ventspils;
- pagriezienā uz Lielā Ķemeru tīreļa taku un Ķemeru kapiem tiks veidots paplatinājums braucamajā daļā, lai kreiso pagriezienu var veikt, netraucējot satiksmes plūsmu;
- krustojumā ar autoceļu Tukums–Milzkalne–Smārde–Slampe (V1446) izveidos labo nobraukšanas joslu.
Būvdarbus veic SIA Strabag, to līgumcena ir 8 439 600 eiro (ar PVN), no tiem 7 173 660 eiro ir ES Kohēzijas fonda finansējums. Būvdarbus plānots pabeigt 2022. gada beigās.