DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
18. oktobrī, 2021
Lasīšanai: 3 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Pašvaldības

Ar centralizētu informācijas izvietošanu Rīgas pašvaldība veicina atklātu un taupīgu līdzekļu izlietošanu

Publicēts pirms 2 gadiem. Izvērtē satura aktualitāti! >>

Rīgas pašvaldība izsludinājusi centralizētu informācijas izvietošanas iepirkumu, kas veicinās caurspīdīgu un taupīgu līdzekļu izlietojumu, veidojot pašvaldības informatīvās kampaņas. Iepirkumā apkopoti visi pakalpojumi, kas divu gadu periodā būs nepieciešami domes centrālajai administrācijai, pašvaldības septiņiem nozaru departamentiem un Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūrai, kas popularizē Rīgu arī ārpus pilsētas un Latvijas robežām. Līdz šim katra iestāde minētos iepirkumus veica atsevišķi un nekoordinēti.

Šī ir daļa no pašvaldībā uzsāktajām pārmaiņām, lai mainītu līdzšinējo praksi, kad dažādas pašvaldības iestādes katra atsevišķi iepirka līdzīgus pakalpojumus. Tas radīja dubultu administratīvo slogu, kā arī grūti pārraugāmu un sadrumstalotu pakalpojumu klāstu. Centralizācija procesu padarīs caurspīdīgāku un pārredzamāku arī iedzīvotājiem un potenciālajiem tirgus dalībniekiem.

Pašvaldības informācijas izvietošanas plānotās aktivitātes sastāv no divām daļām. To mērķis ir gan informēt Rīgas un Latvijas iedzīvotājus, gan uzrunāt ārvalstu tūristus un investorus. Uz diviem gadiem plānots slēgt vispārīgās vienošanās ar vairākiem tirgus dalībniekiem. 

Kopējā iepirkuma summa ir 2 761 000 eiro – tas ir divu gadu (līdz 2023. gada beigām) izdevumu maksimālais limits un nenozīmē, ka tieši šāds naudas daudzums tiks izlietots. Izdevumi netiek plānoti lielāki par apjomu, ko pašvaldības iestādes komunikācijas kampaņu aktivitātēm paredzējušas līdz šim.

Līdz šim domes nozaru departamenti un Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūra šādus iepirkumus veica atsevišķi, kas mazināja līdzekļu izlietošanas caurskatāmību un nebija atbilstoši labas pārvaldības principiem. Minētais risinājums ļauj centralizēt arī pašvaldības komunikāciju – koordinēti uzrunāt svarīgākās mērķauditorijas, nedublējot dažādu pašvaldības iestāžu vēstījumus vienos un tajos pašos medijos.

Šī gada martā Rīgas dome veica grozījumus pašvaldības nolikumā, līdzšinējās Sabiedrisko attiecību nodaļas vietā izveidojot Rīgas domes Komunikācijas pārvaldi. Izmaiņas deva iespēju sākt komunikācijas jomas sakārtošanu Rīgas pašvaldībā, veicot funkciju centralizāciju un optimizāciju.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI