Saskaņā ar spēkā esošajiem noteikumiem klientu apkalpošana “Rīgas satiksmes” klientu centros notiek pēc iepriekšēja pieraksta. Aicinām vizītei klientu apkalpošanas centrā pieteikties elektroniski: https://saite.lv/gFVrX “Rīgas satiksmes” klienti tiek apkalpoti 5 klientu apkalpošanas centros - adreses un darba laikus aicinām skatīt šeit: https://www.rigassatiksme.lv/lv/biletes/bilesu-tirdzniecibas-vietas/klientu-apkalposanas-centri/
Ierodoties “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrā jāvalkā sejas maska, jāievēro 2 metru distance no citiem cilvēkiem, jādezinficē rokas un citi nosacījumi savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt “Rīgas satiksmes” klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī, ja noteikta pašizolācija vai mājas karantīna.
Saziņai ar “Rīgas satiksmi” aicinām izmantot informatīvo tālruni 20361862 vai arī e-pastu info@rigassatiksme.lv. Tāpat ar uzņēmumu var sazināties sociālā tīkla platformās vai mājas lapā www.rigassatiksme.lv esošajā sadaļā „Sazinies ar mums”.