DIENASKĀRTĪBĀ
>
Par aktuālo valstī un iestādēs (preses relīzes)
TĒMAS
28. maijā, 2021
Lasīšanai: 4 minūtes
RUBRIKA: Relīze
TĒMA: Satiksme

Latvijas Pasts atklāj jau otro sūtījumu izsniegšanas telti – pie Rīgas 82.pasta nodaļas A.Deglava ielā 120

Paātrinot sūtījumu izsniegšanas procesus noslogotākajās pasta nodaļās, kur sūtījumu apjoms būtiski palielinājies, bet drošības prasību dēļ ir samazinātas klientu apkalpošanas iespējas klātienē, Latvijas Pasts izvietojis jau otro sūtījumu izsniegšanas telti. Tā atrodas pie Rīgas 82.pasta nodaļas Augusta Deglava ielā 120 – īpašajā sūtījumu izsniegšanas teltī  iespējams saņemt visa veida sūtījumus, izņemot pēcmaksas un muitojamus sūtījumus, kurus turpinās izsniegt pasta nodaļā. Par sūtījuma saņemšanu teltī klientam tiks nosūtīta mobilā īsziņa, tāpēc aicinām klientus īpaši rūpīgi iepazīties ar aicinājuma īsziņu saturu, lai saprastu, vai sūtījums saņemams teltī vai pasta nodaļā.

Kopš pagājušā gada Ziemassvētku perioda, kurā tradicionāli vērojams sūtījumu apjoma pieaugums un kurā tika sasniegts līdzšinējais sūtījumu izsniegšanas rekords vienā dienā – 42 000 vienību, sūtījumu skaits Latvijas Pastā nemitīgi turpinājis augt. Pašlaik vidēji darbdienā Latvijas Pasta nodaļās tiek izsniegti ap 50 000 sūtījumu, bet būtisks sūtījumu skaits nodaļās mēdz uzkrāties, klientiem tos neizņemot, un tādējādi kavējot gan nākamo sūtījumu pieņemšanu un apstrādi, gan izsniegšanu citiem klientiem.

Tā kā drošības prasību dēļ Covid-19 ietekmē sūtījumu izsniegšana pasta nodaļās ir apgrūtināta, Latvijas Pasts sācis izvietot īpašas sūtījumu izsniegšanas teltis ārpus noslogotākajām pasta nodaļām – pirmā telts jau apkalpo klientus pie Rīgas 21.pasta nodaļas Ulbrokas ielā 7, bet otrā sākusi darbu pie Rīgas 82.pasta nodaļas A.Deglava ielā 120. Sūtījumu izsniegšanas teltis ir atvērtas pirmdienās–piektdienās no plkst.7.30 līdz 21 un sestdienās no plkst.10 līdz 17. Teltīs var saņemt visa veida sūtījumus, izņemot muitojamos sūtījumus un sūtījumus ar pēcmaksu, ko turpinās izsniegt konkrētā pasta nodaļa.

Par to, ka 82.pasta nodaļas klientam sūtījums jāizņem nevis nodaļas telpās, bet sūtījumu izsniegšanas teltī, no Latvijas Pasta tiks nosūtīta attiecīga mobilā īsziņa. Tāpēc aicinām klientus, noformējot sūtījumus, vienmēr norādīt korektu un funkcionējošu mobilā tālruņa numuru, kā arī īpaši rūpīgi pievērst uzmanību īsziņas saturam, kurā norādīta sūtījuma saņemšanas vieta – pasta nodaļa vai izsniegšanas telts.

Latvijas Pasts turpinās dažādot sūtījumu izsniegšanas iespējas un veidot gan sūtījumu izsniegšanas teltis, gan cita veida sūtījumu izsniegšanas punktus atkarībā no tehniskajām un saskaņošanas iespējām konkrētās teritorijās. Jau 17 pasta nodaļās vai to tuvumā izvietoti arī speciāli sūtījumu izsniegšanas pakomāti, mazinot nepieciešamību izmantot pasta nodaļu operatoru darbu vai uzkavēties pasta nodaļā.

Ienākošo sūtījumu apjoms Latvijas Pastā šogad būtiski pieaudzis. Vidēji 2021.gada maijā Latvijas Pastā ik darbdienu klientiem tiek izsniegts ap 50 000 sūtījumu, un tas ir vairāk nekā vidēji pagājušā gada decembrī, pasta uzņēmumiem noslogotākajā periodā, kad dienā tika izsniegts ap 30 000 sūtījumu, bet rekords tika sasniegts decembra beigās – 42 000 sūtījumu dienā. Jau 2021.gada aprīlī vidējais pasta nodaļās izsniegto sūtījumu skaits veidoja ap 40 000 sūtījumu dienā.

Savukārt drošības normu dēļ Latvijas Pastā patlaban nestrādā aptuveni 100 kases sistēmu, kurās iepriekš tika apkalpoti klienti, samazinot gan apkalpošanas plūsmu, gan ātrumu pasta nodaļu tīklā.

Labs saturs
Pievienot komentāru
LATVIJAS REPUBLIKAS TIESĪBU AKTI
LATVIJAS REPUBLIKAS OFICIĀLAIS IZDEVUMS
ŽURNĀLS TIESISKAI DOMAI UN PRAKSEI
LIETOTĀJU IEVĒRĪBAI
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot LV portālu, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Uzzināt vairāk
SAPRATU