Par savas apkārtnes iepazīšanu, vēstures apgūšanu, medijpratību, gidu spēlēm un daudzām citām idejām āra nodarbībām stāstīs interešu izglītības pedagoģe Ligita Smildziņa. Savukārt par to, kā stundās dabā veicami eksperimenti, pētījumi un mērījumi pieredzē dalīsies Jelgavas Tehnoloģiju vidusskolas direktora vietnieks, IT/inženierzinātņu centra vadītājs Kaspars Antonevičs. Sporta skolotāja Anželika Šilberga iepazīstinās ar Ventspils 2. pamatskolas pieredzi starpdisciplināru mācību stundu organizēšanā ārtelpās: radoši izmantojot slēpņošanu un iespējas, ko piedāvā daba un pilsētvides objekti, sportiskās aktivitātes iespējams veiksmīgi integrēt matemātikas, ģeogrāfijas, dabaszinību un citās stundās.
Ilgstoši saglabājoties epidemioloģiski sarežģītai situācijai, Izglītības un zinātnes ministrija rosināja valdību rast samērojamus risinājumus, lai būtu iespējas nostiprināt attālinātu mācību laikā iegūtās zināšanas, saņemot nepastarpinātu pedagoga atbalstu. Svarīgi uzsvērt, ka, ilgstoši mācoties attālināti, cieš arī bērnu emocionālais un psiholoģiskais stāvoklis, un tas rada papildu darba apjomu un psihoemocionālo slodzi visām iesaistītajām pusēm.
Pagājušajā nedēļā valdība nolēma, ka, nodrošinot epidemioloģiskās drošības prasības, ārpus telpām skolas varēs īstenot formālās un neformālās izglītības programmu nodarbības grupās līdz 20 bērniem. Pagaidām tas atļauts tajās administratīvajās teritorijās, kur 14 dienu kumulatīvā saslimstība uz 100 000 iedzīvotāju nepārsniedz 250. Formālajā izglītībā skolas varēs īstenot līdz 5 nodarbībām, bet neformālajā izglītībā līdz 2 nodarbībām no konkrētajā nedēļā paredzēto nodarbību skaita, vienai nodarbībai nepārsniedzot 40 minūtes.
Vebināram sekojiet līdzi IZM facebook vietnē: https://www.facebook.com/Izglitibas.ministrija